Afscheid van waarbenjij.nu - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Afscheid van waarbenjij.nu - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Afscheid van waarbenjij.nu

Door: Gee

Blijf op de hoogte en volg Gee

08 Februari 2013 | Turkije, Side

...maar niet helemaal hoor!

Waarbenjij.nu. Een platform, een website, waar ik ben begonnen met schrijven van verhalen. Waar ik mijzelf heb kunnen ontwikkelen en mijn leven heb kunnen delen met anderen. Waarbenjij.nu heeft dus best een grote invloed in mijn leven, en dat is ook de reden dat ik niet helemaal vaarwel zeg ;)

Wèl heb ik besloten mijn weblog te verplaatsen. Waarbenjij.nu heeft een hele mooie verandering ondergaan, maar helaas mis ik gewoon wat functionaliteiten die op een eigen website wel mogelijk zijn.

Daarom is dan nu eindelijk mijn eigen website actief geworden, en klaar om met jullie te delen. Alle verhalen die hier staan, heb ik handmatig overgezet naar mijn nieuwe website. (En dat wás me een klus!!)

Vanaf nu zal ik dus op http://www.digigee.com mijn weblog bij gaan houden. Ik nodig je bij deze uit om te komen kijken ;)

digigee.waarbenjij.nu zal in zijn huidige vorm blijven bestaan, omdat de meesten er vertrouwd mee zijn om mij hier terug te vinden. Wanneer ik een nieuw bericht op digigee.com plaats, zal ik dat voorlopig ook hier kenbaar maken tot ik er zeker van ben dat iedereen mijn nieuwe site weet te vinden.

Waarbenjij.nu heeft me vele lezers gebracht. Sinds de oprichting van dit weblog (1 september 2009), hebben maar liefst 146629 mensen mij weten te vinden. Dat zijn ongeveer 3576 bezoeken per maand! Daar heb ik maar één woord voor: Wauw!

Ik hoop dat mijn nieuwe website net zo vaak (en vaker) bezocht zal gaan worden als hier het geval is, en dat ik de inspiratie blijf houden om net zo veel mooie verhalen voor jullie te schrijven :)

Dus nogmaals;
Heb je interesse om mij te blijven volgen? Ga dan in het vervolg naar http://www.digigee.com

Ook op de nieuwe website heb je de mogelijkheid om te reageren op berichten en je aan te melden voor de mailinglist indien je een e-mail wil ontvangen wanneer ik een nieuw weblogbericht geplaatst heb.

Bedankt voor al je support bij waarbenjij.nu de afgelopen jaren, en hopelijk zie ik je weer terug bij www.digigee.com :)

Veel liefs, Gee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 683
Totaal aantal bezoekers 350281

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: