Afscheid van waarbenjij.nu - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Afscheid van waarbenjij.nu - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Afscheid van waarbenjij.nu

Door: Gee

Blijf op de hoogte en volg Gee

08 Februari 2013 | Turkije, Side

...maar niet helemaal hoor!

Waarbenjij.nu. Een platform, een website, waar ik ben begonnen met schrijven van verhalen. Waar ik mijzelf heb kunnen ontwikkelen en mijn leven heb kunnen delen met anderen. Waarbenjij.nu heeft dus best een grote invloed in mijn leven, en dat is ook de reden dat ik niet helemaal vaarwel zeg ;)

Wèl heb ik besloten mijn weblog te verplaatsen. Waarbenjij.nu heeft een hele mooie verandering ondergaan, maar helaas mis ik gewoon wat functionaliteiten die op een eigen website wel mogelijk zijn.

Daarom is dan nu eindelijk mijn eigen website actief geworden, en klaar om met jullie te delen. Alle verhalen die hier staan, heb ik handmatig overgezet naar mijn nieuwe website. (En dat wás me een klus!!)

Vanaf nu zal ik dus op http://www.digigee.com mijn weblog bij gaan houden. Ik nodig je bij deze uit om te komen kijken ;)

digigee.waarbenjij.nu zal in zijn huidige vorm blijven bestaan, omdat de meesten er vertrouwd mee zijn om mij hier terug te vinden. Wanneer ik een nieuw bericht op digigee.com plaats, zal ik dat voorlopig ook hier kenbaar maken tot ik er zeker van ben dat iedereen mijn nieuwe site weet te vinden.

Waarbenjij.nu heeft me vele lezers gebracht. Sinds de oprichting van dit weblog (1 september 2009), hebben maar liefst 146629 mensen mij weten te vinden. Dat zijn ongeveer 3576 bezoeken per maand! Daar heb ik maar één woord voor: Wauw!

Ik hoop dat mijn nieuwe website net zo vaak (en vaker) bezocht zal gaan worden als hier het geval is, en dat ik de inspiratie blijf houden om net zo veel mooie verhalen voor jullie te schrijven :)

Dus nogmaals;
Heb je interesse om mij te blijven volgen? Ga dan in het vervolg naar http://www.digigee.com

Ook op de nieuwe website heb je de mogelijkheid om te reageren op berichten en je aan te melden voor de mailinglist indien je een e-mail wil ontvangen wanneer ik een nieuw weblogbericht geplaatst heb.

Bedankt voor al je support bij waarbenjij.nu de afgelopen jaren, en hopelijk zie ik je weer terug bij www.digigee.com :)

Veel liefs, Gee