Alweer 2 weken aan het werk - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken aan het werk - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken aan het werk

Door: Gee

Blijf op de hoogte en volg Gee

15 December 2012 | Nederland, Hoorn

Time flies when you're having fun! ;) En OF de tijd gevlogen is. Volgende week begin ik al weer aan mijn derde werkweek. Het schiet dus al lekker op!

Het is leuk om weer terug te zijn, om iedereen weer te zien en lekker aan de slag te kunnen :) Mijn schatje mis ik wel en ook lieve kleine Mo die niet meer zo klein is, mis ik erg. Evenal mijn lieve vriendinnetjes, mijn huisje, het Turkse eten, de ZON en de zee. Alles eigenlijk! Goed nieuws is dat toch? (Het zou toch wat zijn als ik dat alles niet zou missen!)

Maar de dagen gaan dus snel. Ik heb het dan ook druk! Ik werk (en werk ook over) en ben begonnen aan een English Master-course die ik op uiterlijk 23 februari klaar moet hebben. Ik kan wel tijd er bij kopen maar dat kost me geloof ik € 50 voor twee weken en dat is best veel. Dus zie ik het gewoon als een deadline en dat werkt. Echt iedere dag na het werk ga ik er nog even voor zitten. Even wat lezen, even wat opdrachten maken. Zo blijf ik er goed in en ik denk dat ik het dan ook wel op tijd af heb!

Het voordeel hiervan? Waarom doe ik mijzelf dit 'aan'? Hier mee kan ik straks in Turkije Engelse les gaan geven. Aan kids, tieners en volwassenen. In één-op-één lessen, kleine of grote klassen. Alles is mogelijk en dat is natuurlijk altijd fijn! Bovendien kan ik wat ik leer sws goed in de praktijk gebruiken op het duikcentrum natuurlijk. Ik ben dan in staat beter te communiceren met onze gasten :)

Intussen ben ik wel gewend. Vandaag was het niet zo koud en daarnaast heb ik een heerlijke nieuwe winterjas. Ook heb ik mijn geliefde warme comfortabele UGG's weer gevonden!

Op het werk is ook alles goed.. Ik kreeg het voor elkaar om op mijn éérste werkdag ziek te worden maar ik pieker er niet over om mij ziek te melden. in plaats daarvan heb ik mij gestort op weerstandverhogende natuurlijke middelen, citrosan en multivitaminen. It works! Voel me bijna weer helemaal de oude ;)

Intussen begint de toekomst ook wat duidelijker te worden. Ik wist nog niet of ik nu één of twee maanden zou blijven en ik heb ook nog geen ticket terug geboekt. Heel december kan ik genoeg uurtjes maken dus dan blijf ik natuurlijk. Daarna bekijk ik in januari per week hoe het gaat. De eerste week is ook een week dat ik veel kan werken en daarna zal ook wel duidelijk worden hoe de laatste 3 weken er uit gaan zien. Ik denk dus dat ik heel januari blijf en, zoals de vorige keer, een ticket boek voor begin februari. Wie weet wel weer 2-2 :) Begin februari was sws wel het plan natuurlijk, niet later. Ik wil namelijk wel op mijn eigen huwelijksdag samen met mijn lief zijn! En mijn moppie Mayra gaat tegen die tijd ook bevallen en dan wil ik er ook zijn!!

Over mijn huwelijksdag gesproken; dan ben ik 3 jaar getrouwd en ja ja... dan kan ik ein-de-lijk beginnen aan de procedure om de Turkse nationaliteit te krijgen! Dan kan ik meteen de papieren vanuit NL mee nemen, ook handig. Ik heb er zin in maar het zal nog wel een jaartje duren voor ik mijn kimlik dan in handen heb.... anyway: Ik ga er voor!

• 15 December 2012 - 19:35

Brechtje:

leuk om dit te lezen!!!

• 16 December 2012 - 09:54

Mayra:

Fijn dat het allemaal goed gaat in Nl meis en ook dat je je weer wat beter voelt ;)
    Maar ben ook blij als je weer terug bent hoor ;) En verwacht dan wel die beloofde voetmassage hahahahah nee geintje ;)
    xxx

Tags: werken, druk, kimlik