Alweer 2 weken aan het werk - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Alweer 2 weken aan het werk - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Alweer 2 weken aan het werk

Door: Gee

Blijf op de hoogte en volg Gee

15 December 2012 | Nederland, Hoorn

Time flies when you're having fun! ;) En OF de tijd gevlogen is. Volgende week begin ik al weer aan mijn derde werkweek. Het schiet dus al lekker op!

Het is leuk om weer terug te zijn, om iedereen weer te zien en lekker aan de slag te kunnen :) Mijn schatje mis ik wel en ook lieve kleine Mo die niet meer zo klein is, mis ik erg. Evenal mijn lieve vriendinnetjes, mijn huisje, het Turkse eten, de ZON en de zee. Alles eigenlijk! Goed nieuws is dat toch? (Het zou toch wat zijn als ik dat alles niet zou missen!)

Maar de dagen gaan dus snel. Ik heb het dan ook druk! Ik werk (en werk ook over) en ben begonnen aan een English Master-course die ik op uiterlijk 23 februari klaar moet hebben. Ik kan wel tijd er bij kopen maar dat kost me geloof ik € 50 voor twee weken en dat is best veel. Dus zie ik het gewoon als een deadline en dat werkt. Echt iedere dag na het werk ga ik er nog even voor zitten. Even wat lezen, even wat opdrachten maken. Zo blijf ik er goed in en ik denk dat ik het dan ook wel op tijd af heb!

Het voordeel hiervan? Waarom doe ik mijzelf dit 'aan'? Hier mee kan ik straks in Turkije Engelse les gaan geven. Aan kids, tieners en volwassenen. In één-op-één lessen, kleine of grote klassen. Alles is mogelijk en dat is natuurlijk altijd fijn! Bovendien kan ik wat ik leer sws goed in de praktijk gebruiken op het duikcentrum natuurlijk. Ik ben dan in staat beter te communiceren met onze gasten :)

Intussen ben ik wel gewend. Vandaag was het niet zo koud en daarnaast heb ik een heerlijke nieuwe winterjas. Ook heb ik mijn geliefde warme comfortabele UGG's weer gevonden!

Op het werk is ook alles goed.. Ik kreeg het voor elkaar om op mijn éérste werkdag ziek te worden maar ik pieker er niet over om mij ziek te melden. in plaats daarvan heb ik mij gestort op weerstandverhogende natuurlijke middelen, citrosan en multivitaminen. It works! Voel me bijna weer helemaal de oude ;)

Intussen begint de toekomst ook wat duidelijker te worden. Ik wist nog niet of ik nu één of twee maanden zou blijven en ik heb ook nog geen ticket terug geboekt. Heel december kan ik genoeg uurtjes maken dus dan blijf ik natuurlijk. Daarna bekijk ik in januari per week hoe het gaat. De eerste week is ook een week dat ik veel kan werken en daarna zal ook wel duidelijk worden hoe de laatste 3 weken er uit gaan zien. Ik denk dus dat ik heel januari blijf en, zoals de vorige keer, een ticket boek voor begin februari. Wie weet wel weer 2-2 :) Begin februari was sws wel het plan natuurlijk, niet later. Ik wil namelijk wel op mijn eigen huwelijksdag samen met mijn lief zijn! En mijn moppie Mayra gaat tegen die tijd ook bevallen en dan wil ik er ook zijn!!

Over mijn huwelijksdag gesproken; dan ben ik 3 jaar getrouwd en ja ja... dan kan ik ein-de-lijk beginnen aan de procedure om de Turkse nationaliteit te krijgen! Dan kan ik meteen de papieren vanuit NL mee nemen, ook handig. Ik heb er zin in maar het zal nog wel een jaartje duren voor ik mijn kimlik dan in handen heb.... anyway: Ik ga er voor!

  • 15 December 2012 - 19:35

    Brechtje:

    leuk om dit te lezen!!!

  • 16 December 2012 - 09:54

    Mayra:

    Fijn dat het allemaal goed gaat in Nl meis en ook dat je je weer wat beter voelt ;)
    Maar ben ook blij als je weer terug bent hoor ;) En verwacht dan wel die beloofde voetmassage hahahahah nee geintje ;)
    xxx

Tags: werken, druk, kimlik

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 1006
Totaal aantal bezoekers 350684

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: