Whiii ik vlieg! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Whiii ik vlieg! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Whiii ik vlieg!

Door: Gee

Blijf op de hoogte en volg Gee

10 Januari 2013 | Nederland, Hoorn

Ik knipper met mijn ogen en zit diep in mijn gedachten verzonken. Wanneer was de laatste keer dat ik een update geplaatst heb? Whoaa, alweer bijna een maand geleden! Toch wel fijn, dat ik zo door de tijd heen lijk te vliegen! :)

De afgelopen maand zijn er best leuke dingen gebeurd! Ook minder leuke dingen helaas but that's life.

Natuurlijk ben ik gewoon aan het werk geweest en met het nieuwe jaar heb ik samen met mijn broer, neefje en nichtje het nieuwe jaar ingeluid door -jawel- een nieuwjaarsduik te doen! Dat wilde ik al een paar jaar maar toen kwam het niet goed uit. Het was ook best wel iets waar ik tegenop keek omdat ik zoals de meeste wel weten, heel slecht tegen de kou kan.

Maar deze keer, wist ik iedereen over te halen -wel op de voorwaarde dat als de één niet ging, de ánder ook niet meer wilde maar gelukkig hebben we allemaal doorgezet haha. We zijn dus op 1 januari samen met mijn zus en zwager en nog wat anderen die zich bij ons aangesloten hadden, naar Everstein, Hagestein gereden.

En daar stonden we op een gegeven moment dan. Rillend van de kou te wachten tot de burgemeerster zijn woordje had gedaan! "Je kan nog terug, je kan nog terug!" herhaalde ik steeds in mijzelf als een mantra. Maar ik bleef waar ik was! Er waren samen met mij nog 129 andere personen dus het zou wel vreemd geweest zijn als ik als enige de verkeerde kant opgerend zou zijn. De tent weer in haha.

Toen begon het aftellen, waarna we als een gek begonnen te rennen naar het water! Het was ECHT KOUD -met een water temperatuur van 6 graden. Mijn huis begon er van te prikkelen maar toen ik uit het water kwam voelde ik mijzelf helemaal warm worden. En achteraf voel het me echt heel erg mee dus bij deze de belofte: als ik niet ziek ben, en in NL ben (wie weet ook wel in TR) dan doe ik IEDER jaar een nieuwjaarsduik! Het was echt leuk!!

Ook leuk was dat ik daarna ook nog de prijs voor "de best geklede vrouw" gewonnen heb, omdat ik in een oranje jurkje ben gegaan ;) Hello fashioncheque! :D

De cijfers:
Totaal aantal heren: 58
Totaal aantal kinderen: 29
Rest: Werknemers van de organisatie
Competitie best geklede vrouw: IK :D

Verder ben ik in de tussentijd ook nog naar de musical Soul Sister geweest wat gaat over het leven van Tina Turner. En OF we de beste plekken hadden, eerste rij recht voor het podium! Het was echt geweldig. De hoofdrolspeelster deed het zó ontzettend goed dat je af en toe echt dacht dat je naar Tina Turner zat te kijken. Dus als je de kans krijgt om er naar toe te gaan zou ik dat zeker doen!

Verder ben ik ook begonnen met de start van een nieuw bedrijf in Turkije. Maar daarover volgt later meer, ik wil er een apart weblog bericht over schrijven.

En nu.. nu is mijn tijd bijna voorbij! Ik vlieg (net zoals de vorige keer) terug op 2 februari. Mijn laatste werkdag is de 30e deze maand en dan begint het hele ritueel van inpakken en afscheid nemen weer.

• 10 Januari 2013 - 10:45

Kimberley:

Leuk verhaal meis! Erg leuk om te lezen!

• 10 Januari 2013 - 11:28

Patricia:

nou meis geniet nog van tijd met je familie,en daarna lekker aftellen naar je kat mo en je mannetje ;)
    ben heel benieuwd naar je nieuwe bedrijfje