Whiii ik vlieg! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Whiii ik vlieg! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Whiii ik vlieg!

Door: Gee

Blijf op de hoogte en volg Gee

10 Januari 2013 | Nederland, Hoorn

Ik knipper met mijn ogen en zit diep in mijn gedachten verzonken. Wanneer was de laatste keer dat ik een update geplaatst heb? Whoaa, alweer bijna een maand geleden! Toch wel fijn, dat ik zo door de tijd heen lijk te vliegen! :)

De afgelopen maand zijn er best leuke dingen gebeurd! Ook minder leuke dingen helaas but that's life.

Natuurlijk ben ik gewoon aan het werk geweest en met het nieuwe jaar heb ik samen met mijn broer, neefje en nichtje het nieuwe jaar ingeluid door -jawel- een nieuwjaarsduik te doen! Dat wilde ik al een paar jaar maar toen kwam het niet goed uit. Het was ook best wel iets waar ik tegenop keek omdat ik zoals de meeste wel weten, heel slecht tegen de kou kan.

Maar deze keer, wist ik iedereen over te halen -wel op de voorwaarde dat als de één niet ging, de ánder ook niet meer wilde maar gelukkig hebben we allemaal doorgezet haha. We zijn dus op 1 januari samen met mijn zus en zwager en nog wat anderen die zich bij ons aangesloten hadden, naar Everstein, Hagestein gereden.

En daar stonden we op een gegeven moment dan. Rillend van de kou te wachten tot de burgemeerster zijn woordje had gedaan! "Je kan nog terug, je kan nog terug!" herhaalde ik steeds in mijzelf als een mantra. Maar ik bleef waar ik was! Er waren samen met mij nog 129 andere personen dus het zou wel vreemd geweest zijn als ik als enige de verkeerde kant opgerend zou zijn. De tent weer in haha.

Toen begon het aftellen, waarna we als een gek begonnen te rennen naar het water! Het was ECHT KOUD -met een water temperatuur van 6 graden. Mijn huis begon er van te prikkelen maar toen ik uit het water kwam voelde ik mijzelf helemaal warm worden. En achteraf voel het me echt heel erg mee dus bij deze de belofte: als ik niet ziek ben, en in NL ben (wie weet ook wel in TR) dan doe ik IEDER jaar een nieuwjaarsduik! Het was echt leuk!!

Ook leuk was dat ik daarna ook nog de prijs voor "de best geklede vrouw" gewonnen heb, omdat ik in een oranje jurkje ben gegaan ;) Hello fashioncheque! :D

De cijfers:
Water temperatuur: 6
Buiten temperatuur: 6 a 7
Aantal personen: 130
Leeftijd jongste deelnemer 7
Leeftijd oudste deelnemer: 91
Totaal aantal dames: 43
Totaal aantal heren: 58
Totaal aantal kinderen: 29
Rest: Werknemers van de organisatie
Competitie best geklede vrouw: IK :D

Verder ben ik in de tussentijd ook nog naar de musical Soul Sister geweest wat gaat over het leven van Tina Turner. En OF we de beste plekken hadden, eerste rij recht voor het podium! Het was echt geweldig. De hoofdrolspeelster deed het zó ontzettend goed dat je af en toe echt dacht dat je naar Tina Turner zat te kijken. Dus als je de kans krijgt om er naar toe te gaan zou ik dat zeker doen!

Verder ben ik ook begonnen met de start van een nieuw bedrijf in Turkije. Maar daarover volgt later meer, ik wil er een apart weblog bericht over schrijven.

En nu.. nu is mijn tijd bijna voorbij! Ik vlieg (net zoals de vorige keer) terug op 2 februari. Mijn laatste werkdag is de 30e deze maand en dan begint het hele ritueel van inpakken en afscheid nemen weer.

  • 10 Januari 2013 - 10:45

    Kimberley:

    Leuk verhaal meis! Erg leuk om te lezen!

  • 10 Januari 2013 - 11:28

    Patricia:

    nou meis geniet nog van tijd met je familie,en daarna lekker aftellen naar je kat mo en je mannetje ;)
    ben heel benieuwd naar je nieuwe bedrijfje

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 933
Totaal aantal bezoekers 350614

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: