Seizoen ten einde! - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Seizoen ten einde! - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Seizoen ten einde!

Door: Gee

Blijf op de hoogte en volg Gee

18 November 2012 | Turkije, Side

Heerlijk. Helemaal niets doen! Laat naar bed, lang uitslapen, van mijn bed door rollen naar de bank vanwaar ik de rest van de dag tv kijk. Echt genieten! .....Voor een paar dagen ;)

Nu vind ik het wel weer genoeg. Jeetje wat maakt niets doen lui! Op het duikcentrum zijn we nog lang niet klaar, er moet nog een hoop gedaan worden! Zoals alle BCDs en wetsuits goed wassen en drogen voordat we ze kunnen verpakken en ze naar het depot kunnen. De tanks moeten geleegd worden (maar niet helemaal, we laten er 50 bar in zitten) en alle vinnen en maskers moeten ook nog verpakt worden. Genoeg voor 1 of twee dagen werk dus en ik kan niet wachten tot we kunnen beginnen hiermee ;) (morgen!) ik vind vrij hebben lekker maar ben het nu zo gewend om iedere dag te werken dat ik dat ook wel een beetje mis.

In tussen voelt Mo zich helemaal thuis bij ons. Ze is verschrikkelijk lief. Echt een knuffelbeestje en ze blijkt ook nog eens van douchen te houden. Iets wat ze nu dan ook al twee keer met heel veel plezier gedaan heeft. 1x was het ook echt nodig nadat ze in de bloempotten op het balkon had gespeeld, en maar goed ook dat ze het leuk vindt! Scheelt ons beide een hoop ellende :D Volgende keer zal ik het bad eens vol laten lopen, kijken of ze daar ook plezier in heeft ;)

Verder heb ik de dag dat ik verjaar ook weer achter de rug. 15 november was een lekker zonnige dag! Ik heb niets gevierd maar wel een nieuwe tattoo laten zetten. En een ijsje van mijn man gekregen :P Ook hebben we een nieuwe stroomkabel voor mijn laptop moeten kopen (en gelukkig hebben we die in Manavgat gevonden) omdat Mo als een konijn door de kabel had zitten knagen. De stouterd.

Nog heel even en dan is het tijd om mijn koffers te pakken want 27 november kom ik weer naar Nederland toe! Daar heb ik dan nog een paar dagen vrij voor ik op 3 december weer begin met werken in Amsterdam. Wederom een tijd van mijn liefjes missen (jaja, nu we een katje hebben is het in meervoud. Zal haar ook heel erg missen natuurlijk) maar ik verheug me er ook wel op. Ik neem ook mijn hele Turkse cursus weer mee naar NL want ook daar ga ik dan mee verder. Yay!

Maar eerst nog even genieten van het mooie zonnige weer hier en natuurlijk ook nog even met de meiden afspreken voor ik weg ga!