bye bye Turkey - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu bye bye Turkey - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

bye bye Turkey

Door: Gee

Blijf op de hoogte en volg Gee

28 November 2012 | Nederland, Hoorn

Het mooie land, met mijn mooie man EN vriendinnetjes en lieve kat.. het mooie land met niet te vergeten mooi weer... heb ik inmiddels weer verlaten. Deze keer gelukkig niet zo lang en dat maakt alles makkelijker!

Het afscheid was geen drama, en de vlucht ging goed. Transavia heeft altijd een goede service, alleen jammer dat je voor alles moet betalen. De sandwich van de maand was maar liefst 5 euro maar, fair enough, het was het geld waard! Ontzettend lekker.

Ook het uitzicht was erg mooi. De Nederlandse piloot zei dat hij in 23 jaar nog nooit zo'n mooie heldere lucht had gezien. De view over Istanbul was echt prachtig! Natuurlijk werd het zicht slecht toen we Nederland bereikte. Wolken everywhere!

Nederland. Toch grappig hoe je het ontwend raakt als je er lang niet geweest bent. Bij het dalen zag ik de huizen... die ik zo mooi en leuk er uit vond zien (toch anders als je al die appartementen gewend bent in TR) en ik vond het water er erg vies uit zien. Niet mooi blauw en helder maar grijs/groen. Bah. Ook ERG veel water overal. Ik kijk met de ogen van mijn man inmiddels haha. Het leek net of alle stukjes land los op het water dreven.

Maar eenmaal aangekomen, met beide benen op de grond, was het alsof ik er de week er voor nog geweest was. Alles voelt heel normaal aan. Op het gemis van mijn liefje na natuurlijk. Dat is nooit leuk :( Maar verder lijkt het leven gaat gewoon verder waar ik gebleven wasl :)

Nu zit ik lekker bij de katten van mijn moeder, dit verhaal te schrijven. Blij met de paar vrije dagen die ik nog heb zodat ik rustig aan kan doen en.... nog even kan shoppen natuurlijk! Straks ga ik lekker de stad in. Winkels zoals de Action leeg kopen :P

Dit reisdagboek is met mijn komst in Nederland, tot een einde gekomen. Een nieuwe is aangemaakt, waar ik natuurlijk gewoon verder ga met bloggen :) See ya!

• 28 November 2012 - 13:26

Meta:

:) weer een mooi verslag Gee,en ja ik kan mij voorstellen dat dit wel heel want anders is dan het mooie TR:)
    hahaha de Action leeg kopen,ja dat is dan wel weer een voordeel zulke winkels hier in Ned.(maar laat je wel iets over hier?hahaha).veel plezier nog met alles en natuurlijk hier shoppen!!geniet ervan.:)

• 28 November 2012 - 14:47

Serina:

Een hele fijne tijd in Nederland lieverd! Liefs xxx

• 28 November 2012 - 15:29

Mayra:

En je mooie vriendinnen dan?? :( hahahah
    Ow vergeet dat mooie weer maar, hier vandaag zwaar bewolkt en vanaf morgen regen regen regen de komende 2 weken sowieso ;)

Ahhh zou je bij de Action voor iets willen kijken voor me? Als het er nog is hoor.. Ze zouden knuffels moeten hebben (sowieso een beer en een eend geloof ik) met een plastic bol op de buik. Bij een keer drukken met lampje, bij twee keer drukken met Twinkle twinkle little star, voor 5 euro...
    Zo je plsssss willen kijken hihi!!

Kus

• 28 November 2012 - 17:27

Nel Verschuren:

hoi Gee erg leuk dit verslag,ik zal het volgen veel plezier in nederland

• 28 November 2012 - 19:17

Louise:

Welkom terug in nederland,hoop dat je snel weer bent gewend,aan het natte gejaagde gedoe hier.
    Dat je maar snel weer terug kan naar jouw mannetje.

Ps voor Maya als ik hem zie dan wil ik hem wel voor je kopen dan kijk ik wel of ik het bij Gee krijg,als ze weer in amsterdam komt werken moet dat helemaal goed komen xxx

Tags: Nederland