Welkom op mijn reisblog! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Welkom op mijn reisblog! - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Welkom op mijn reisblog!

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

01 September 2009 | Nederland, Amsterdam

Welkom op digigee.waarbenjij.nu!

Ik ben deze weblog begonnen omdat ik graag de mensen die ik ken (en niet ken) op een makkelijke manier wil laten weten waar ik ben en wat ik doe als ik eenmaal in het mooie Turkije woon.

Over niet al te lange tijd, vanaf 31 oktober 2009, zal ik mij vestigen in de kustplaats Side, Turkije. Daar zal ik gaan werken op een duischool, maar eerst heb ik 5 maanden lang de tijd om mijzelf in te burgeren. De taal en de mensen te leren kennen, beetje te settelen en te genieten van het leven :D

Familie, vrienden, oud collega's, kennissen en vreemden, ik vind het heel leuk dat je de moeite neemt om mij te volgen, ook als ik je niet ken. Ik waardeer dit echt heel erg!

Ik vind het fijn dat ik hier alles van me af kan schrijven. En dat jullie er op kunnen reageren. Ik vraag iedereen om dit ook vooral te doen, zodat het voor mij de moeite waard blijft om met regelmaat updates te posten ;)

Mijn leven gaat echt ZO enorm veranderen. Het ìs al enorm veranderd! Vanaf het moment dat ik de beslissing nam om dit te gaan doen. Verhuizen naar Turkije :D Ik ga echt heel veel achter me laten en dat is echt heel moeilijk. Het is niet iets wat je "zomaar even" doet.

Ik zal veel mensen die mij dierbaar zijn missen.. Mijn familie, lieve vrienden en mijn lieve 18 jarige omakat Sheba die volgens mij nooit het leven gaat laten. Maar natuurlijk krijg ik er ook een hoop leuke dingen, nieuwe vrienden en nieuwe ervaringen voor terug!! Het is iets om nooit te vergeten..

Wanneer ik een reisverslag plaats, krijg je direct een e-mailupdate als je je hiervoor opgegeven hebt. (zie mailinglist!)

Er is ook een chatbox, dus als ik eenmaal in Turkije gesetteld ben kan ik aangeven wanneer ik online zal zijn.

Natuurlijk zal ik foto's plaatsen en leuke verslagjes schrijven. Ik probeer zoveel mogelijk te delen met jullie. Leuke, maar ook vervelende dingen. Want ook die zullen er genoeg zijn en gezien ik in een vreemd land ben.. kan ik altijd wel wat steun gebruiken ;) Ik denk dat ik me in het begin best alleen zal voelen!

Aan iedereen een groot dank je wel, voor de steun en de liefde die mij al gegeven is. Voor het vertrouwen dat je in mij hebt (het komt wel goed ;)) en ik wens je natuurlijk veel leesplezier!

Gee

• 01 September 2009 - 11:36

Marianne:

Nou Geesje, Lijkt me SUPER!!! Ben toch wel een beetje jaloers en aagezien IK géén mooie Turkse liefde heb wil ik graag weten hoe het met jou en de jouwe gaat natuurlijk!! Dus kom maar op met die verhalen... Liefs, Marianne

• 02 September 2009 - 13:41

Ester:

Je bent een topper dat je het aan durft en helemaal zo snel, als je het doet, dan maar gelijk waarom wachten?? Meis ik wens je een fantastische tijd HEERLIJK voor je!!! Ik kan alleen maar zeggen GENIET GENIET GENIET van al het moois Turkije te bieden heeft voor jou!!! En wie weet ga ik je ooit nog eens achterna Hahahah Dikke kus Es