Nog een paar dagen te gaan... - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Nog een paar dagen te gaan... - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Nog een paar dagen te gaan...

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

04 Juni 2011 | Turkije, Side

Terwijl de tranen nog over mijn wangen rollen zwiert Sinan mij door de kamer heen. Op de achtergrond horen we een vrolijk Frans nummer door de boxen galmen die we keer op keer herbeluisteren. Sinan houdt mij stevig vast en ik nestel mijn gezicht in zijn nek. “Niet huilen schatje.. Je bent een deel van mij, ik houd zoveel van jou!” fluistert hij teder in mijn oren. Ik voel weer een brok in mijn keel en wederom komt er een waterval van tranen uit mijn ogen. Met trillende lippen en gebroken stem zeg ik dat ik ook veel van hem houdt en dat het daarom juist zo zeer doet allemaal. “Maar we blijven voor altijd bij elkaar schatje, je komt weer terug!” zegt hij me om mij op te vrolijken. Ik druk hem nog wat steviger tegen mij aan. “Ja” zeg ik en adem diep in en uit om weer tot mijzelf te komen.

Het besef dat ik nu echt bijna weg ga dringt langzaam tot mij door. Wederom is het weer “voor de laatste keer”. Althans voor voorlopig dan. Natuurlijk weet ik wel dat ik weer terug kom, maar pijnlijk is het wel om je man, vrienden en huisje hier te moeten missen.

In de tussentijd geniet ik van de dagen die ik heb. Ik ben enkele keren wezen duiken waarvan 1 keer samen met Esmée. Ook was het heel erg fijn om samen met Sinan te duiken. Dat is toch iets speciaals van ons samen :) Hoewel dat allemaal heel fijn was, deed het wel zeer om op het duikcentrum te zijn. Het is een plek waar ik me zo thuis voel, wil daar iedere dag zijn. Daarom ga ik maar niet iedere dag anders doet het me te veel zeer. Klinkt tegenstrijdig hè.

Verder ben ik begonnen met een fotocollage voor Sinan. Als verrassing/cadeautje voor wanneer ik weg ben. Al onze mooie momenten komen er in. Daarnaast neem ik ook een aantal foto’s mee naar NL, die kan ik dan ophangen in mijn slaapkamer :)

Natuurlijk is het niet allemaal naar. Ik verheug me er nu ook wel op hoor. Het is heel fijn om weer in NL aan de slag te gaan, iedereen te zien en er nieuwe mooie momenten te beleven.

Ook heb ik besloten dat ik halverwege even voor een weekje terug ga. Dit kan niet na precies drie maanden vanwege het werk, maar ergens in oktober kan het wel en wederom is Robert een enorme steun voor ons hierin. Nadat ik Sinan dan een weekje gezien heb, en ik weer naar NL ga heb ik normaal gesproken nog 2 maanden te gaan. Maar ik denk er over om dan nog een maandje langer te blijven. Dat ik eind januari weer terug naar huis ga, in plaats van in het begin. Maar dat zien we tegen die tijd wel!

Oja. Natuurlijk wanneer het op het minst goede moment uit komt werd mijn pinpas geblokkeerd. BALEN! Maar gelukkig was de Rabobank mij weer goed van dienst en heb ik alles op afstand kunnen regelen. Natuurlijk blokkeerde mijn pas per ongeluk wanneer we het geld het hardst nodig hadden (toen we de huur etc moesten gaan betalen). Zul je net zien. Maar het is weer geregeld. Sinds vanavond kon ik er weer gebruik van maken! Ook is Sinan zijn telefoon stuk gegaan. Een nieuwe is echt noodzakelijk (in mijn ogen alleen al om contact met mij te kunnen hebben natuurlijk ;)) dus dat gaat helaas ook weer een hoop geld kosten. Zulke dingen overkomen ons altijd op het allerlaatste moment. Zucht.

Mijn koffer is nog niet gepakt. Dat doe ik maandagavond wel. Vandaag heeft Sinan vervoer geregeld (de zus van een vriend van Sinan, anderen konden helaas niet) dus ik ben allang al blij dat we geen busreis hoeven te gaan maken.

Verder is het genieten van elkaar, genieten van mijn huisje, van mijn lieve vriendinnen die ik hier heb… jeetje wat zal ik het allemaal missen. Maar ik ga weer een mooi nieuw avontuur aan zoals Biebs het zo mooi zei… en het komt allemaal wel weer goed. Ik verheug me op mijn werk, het zien van iedereen in NL, op de zoute haring die ik ga eten, op het eten in de supermarkt dat we hier in TR niet hebben, op de bioscoopbezoekjes die ik hoe dan ook af ga leggen, op de sportschool waar ik al een abonnement op afgesloten heb voor 3 maanden en ga zo maar door… het is gewoon weer even wennen!!

  • 04 Juni 2011 - 18:02

    Mayra:

    Ach lieverd, zit met tranen in mn ogen je stukje te lezen.. Het liefst zou ik je vastbinden, een zak vol geld geven en je bij me in de buurt houden!
    Maar je bent echt mega sterk en jullie liefde ook meis! Het is gewoon kut, dat zeiden we al vanmiddag, en ander woord is er niet voor.. Maar gelukkig gaat de tijd snel en zul je in NL ook leuke dingen meemaken en lieve mensen zien! En denk aan dat feestje in oktober, dat komt helemaal goed!!
    Hele dikke knuffel voor mn lieve lieve vriendinnetje waar ik heel blij mee ben!!!

  • 04 Juni 2011 - 19:54

    Meta:

    ja idd ik zit ook met tranen in mijn ogen je verhaal te lezen,en hoe goed en lieve woorden je ook zult krijgen deze daen wij kunnen niet zien en niet voelen wat jij voelt en natuurlijk je man ook.:(heelll veelll sterkte succes,heel veel liefs Meta

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 614
Totaal aantal bezoekers 350606

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: