Het verlossende woord... :D - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Het verlossende woord... :D - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Het verlossende woord... :D

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

28 September 2011 | Nederland, Hoorn

De dagen duren lang wanneer je moet wachten. De dagen duren nóg langer als je ongeduldig bent, wacht op heel belangrijk nieuws, en je 10 dagen moet wachten tot het verlossende antwoord komt.

Het begint al met de voorbereiding. Hebben we alle papieren die nodig zijn voor de aanvraag? Is alles goed ingevuld? Missen we niets?

Hebben we de driedubbele-dubbel-dubbel-dubbel-check gedaan? Komen de papieren goed aan in Turkije? Kan mijn man naar Antalya of moet hij met de hele handel helemaal naar Ankara?

Voor zover de voorbereidingen. Dan moet het inleveren nog gebeuren. Wachten tot het geld ontvangen is op de rekening van de begunstigde. Daarna wachten tot de papieren verstuurd zijn naar Ankara.

Ongeduldig zijn en wachten tot iemand op de ambassade zich gebogen heeft over de aanvraag die met de tijd zo belangrijk voor ons geworden is.

Wachten tot antwoord teruggestuurd is en wachten tot de contactpersoon eindelijk belt.

En dan. Dan is het zover dat het 10-dagen-termijn verstreken is. Onzekerheid. Krijgen we vandaag antwoord of moeten we wachten? Gaat het gebeuren? Vervolgens is het moment daar. Het verlossende telefoontje!

De woorden die ons naar de hemel kunnen doen rijzen van geluk, of door de grond kunnen doen zakken van teleurstelling. De woorden kraken als een computerstem door de telefoon. Ja? Nee?

Het antwoord. De prijs voor al de moeite die we gedaan hebben om zover te komen. De woorden... JA HET IS GOEDGEKEURD! Schalken door de telefoon. JA! Het gaat gebeuren!! MIJN MAN KOMT NAAR NEDERLAND!!!!!!!!!!

En nu weer over naar het ongeduld. Het wachten tot het volgende moment. De datum dat mijn man voor het eerst zijn voeten op Nederlandse bodem zet. 11-11-2011. Een prachtige datum, voor een speciaal moment. ONS moment.

Eindelijk!! Het gaat ECHT door :D Ik kan niet beschrijven hoe blij mijn hart is. Geen kou zal er tegenop kunnen. Laat de tijd dan stilstaan, zodat we er lang van kunnen genieten.

Het is gelukt! Mijn liefje, mijn mooie lieve schat, mijn echtgenoot, de man die mijn hart veroverde... hij komt naar Nederland vanaf 11-11-2011 t/m 04-12-2011... HOERAAAA!!!!!!

• 28 September 2011 - 19:47

Mayra Yaldir-de Geus:

Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    En als ik echt 1 dec kom, wie weet kunnen we dan nog heel snel meeten hehe ;)
    kusssssss

• 28 September 2011 - 19:48

Marinke:

super meis ben echt blij voor jullie!

• 28 September 2011 - 21:13

Jeannette:

Lieve schat, ik ben zo blij voor je.....geniet van het aftellen...de datum is sneller daar dan je denkt...

• 29 September 2011 - 11:06

Gee Şenat: