Het verlossende woord... :D - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Het verlossende woord... :D - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Het verlossende woord... :D

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

28 September 2011 | Nederland, Hoorn

De dagen duren lang wanneer je moet wachten. De dagen duren nóg langer als je ongeduldig bent, wacht op heel belangrijk nieuws, en je 10 dagen moet wachten tot het verlossende antwoord komt.

Het begint al met de voorbereiding. Hebben we alle papieren die nodig zijn voor de aanvraag? Is alles goed ingevuld? Missen we niets?

Hebben we de driedubbele-dubbel-dubbel-dubbel-check gedaan? Komen de papieren goed aan in Turkije? Kan mijn man naar Antalya of moet hij met de hele handel helemaal naar Ankara?

Voor zover de voorbereidingen. Dan moet het inleveren nog gebeuren. Wachten tot het geld ontvangen is op de rekening van de begunstigde. Daarna wachten tot de papieren verstuurd zijn naar Ankara.

Ongeduldig zijn en wachten tot iemand op de ambassade zich gebogen heeft over de aanvraag die met de tijd zo belangrijk voor ons geworden is.

Wachten tot antwoord teruggestuurd is en wachten tot de contactpersoon eindelijk belt.

En dan. Dan is het zover dat het 10-dagen-termijn verstreken is. Onzekerheid. Krijgen we vandaag antwoord of moeten we wachten? Gaat het gebeuren? Vervolgens is het moment daar. Het verlossende telefoontje!

De woorden die ons naar de hemel kunnen doen rijzen van geluk, of door de grond kunnen doen zakken van teleurstelling. De woorden kraken als een computerstem door de telefoon. Ja? Nee?

Het antwoord. De prijs voor al de moeite die we gedaan hebben om zover te komen. De woorden... JA HET IS GOEDGEKEURD! Schalken door de telefoon. JA! Het gaat gebeuren!! MIJN MAN KOMT NAAR NEDERLAND!!!!!!!!!!

En nu weer over naar het ongeduld. Het wachten tot het volgende moment. De datum dat mijn man voor het eerst zijn voeten op Nederlandse bodem zet. 11-11-2011. Een prachtige datum, voor een speciaal moment. ONS moment.

Eindelijk!! Het gaat ECHT door :D Ik kan niet beschrijven hoe blij mijn hart is. Geen kou zal er tegenop kunnen. Laat de tijd dan stilstaan, zodat we er lang van kunnen genieten.

Het is gelukt! Mijn liefje, mijn mooie lieve schat, mijn echtgenoot, de man die mijn hart veroverde... hij komt naar Nederland vanaf 11-11-2011 t/m 04-12-2011... HOERAAAA!!!!!!

  • 28 September 2011 - 19:47

    Mayra Yaldir-de Geus:

    Hoeraaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!
    En als ik echt 1 dec kom, wie weet kunnen we dan nog heel snel meeten hehe ;)
    kusssssss

  • 28 September 2011 - 19:48

    Marinke:

    super meis ben echt blij voor jullie!

  • 28 September 2011 - 21:13

    Jeannette:

    Lieve schat, ik ben zo blij voor je.....geniet van het aftellen...de datum is sneller daar dan je denkt...

  • 29 September 2011 - 11:06

    Gee Şenat:

    Bedankt allemaal :D
    @ Mayra, jaaa dat zou ik echt leuk vinden :D

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 516
Totaal aantal bezoekers 350620

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: