Klaar met werken! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Klaar met werken! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Klaar met werken!

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

31 Januari 2012 | Nederland, Hoorn

Ijskoud was het op de fiets vanochtend. De snijdende wind die uit de tegenovergestelde richting kwam, maakte me koud en buiten adem. Gelukkig had ik de tijd en moest ik zelfs nog een aantal minuten wachten tot de trein kwam. Ook heb ik toch nog even mijn heerlijke Ugg's aan kunnen doen voor ik terug ga. Koude tenen had ik dus in ieder geval niet vandaag :)

Eenmaal op Amsterdam Zuid liep ik direct door naar de nieuwe vestiging van de Hema, waar ik in een opwelling een nieuwe totaal niet nodige maar wel leuke sjaal kocht. Bij het afrekenen vond ik wat ik zocht. De vitrine met taarten! Ik had me op internet al wat georiënteerd en gelukkig bleken zij precies de taarten te hebben die ik zocht! De prijs viel me mee dus ik nam er meteen maar drie (appelkruimel, vanille en kersen) en vervolgde snel mijn weg naar kantoor, iets verderop.

Op kantoor werd ik onderweg naar de zesde verdieping al door diverse mensen aangehouden om even een praatje te maken. En op mijn afdeling werd het er niet minder op. Zó leuk om zoveel mensen te spreken die oprechte interesse tonen!

Zelfs collega’s die normaal nooit spreek –waar ik niet direct mee samenwerk- kwamen bij het koffiehalen even een praatje maken. Ze bleken allemaal heel goed van alles op de hoogte te zijn (op een enkeling na die dacht dat ik jarig ben)

Bij het eten van de taart was het heel gezellig. Echt fijn dat collega’s de tijd namen om lekker te gaan zitten en kletsen met wat drinken erbij.

De dag zelf verliep laaaaanngggzzaaaaaaam. Ik keek iedere minuut wel op de klok haha! Het zegt alleen maar hoe graag ik mijn man weer wil zien ;) verder was het komen en gaan van mensen die even een praatje kwamen maken en gedag kwamen zeggen.

Ik zou samen gaan lunchen met Robert en mocht kiezen. Dus koos ik voor Sushi! Gezien ik dat zo lekker vind en straks niet meer zo vaak kan eten :D Terug bij mijn bureau vond ik een heel lieve kaart van alle collega's die ik natuurlijk mee zal nemen! Dat past nog wel in mijn mijn overvolle koffers ;)

En dan is het in eens zover. De dag sloot ik af met een kantoorgenoot die één minuut voor sluitingstijd nog belde met een probleem en een hikaanval die heel vervelend is wanneer je steeds aan de telefoon zit haha.

Op de terugweg heb ik de fiets van mijn moeder die ik al die tijd toegeëigend had weer in orde laten maken. Zadel weer naar beneden want ze is wel een kleintje hè ;) en de banden weer goed opgepompt.

Dat merkte ik wel onderweg naar huis! Ik vlóóg over de weg en vroeg mijzelf steeds af waarom ik dat niet eerder had gedaan. Gewoon even de banden weer goed oppompen.

En nu? Het is wel een raar gevoel. Ik hoef niet meer te werken. Het voelt als vakantie! Maar een hele lange want ik hoef nu de komende maanden niet meer te werken :D Al zie ik het maar als stilte voor de storm. Ik verwacht in de zomer natuurlijk gewoon weer 7 dagen per week, ruim 13, 14 misschien 15 uur per dag op de been (nog liever: te water :P) te zijn.

Morgen nog een laatste regeldag. Nog even wat boodschapjes doen voor mijn lieve meiden in Turkije. En ik heb dan ook het tweede deel van het interview, waar ik hier geloof ik nog niet over verteld heb?? Ik kom in de FLAIR! Daarvoor heb ik al ruim anderhalf uur gezeten met Mariska, van de redactie maar toen zaten we pas op de helft. Dus morgen via de telefoon het vervolg. Ben héél benieuwd! Ook moet ik nog wat foto’s uitzoeken en toesturen, die voor het artikel gebruikt kan worden en zal ik nog wel wat uurtjes nodig hebben voor ik helemaal klaar ben met het opruimen van mijn troep. Daarna is de dag alweer bijna om (er vanuigaande dat ik heerlijk uit kan slapen maar ik geef het weinig kans.
(De afgelopen nachten werd ik om half 4 al klaar wakker)

Voor donderdag komt er vast nog wel een berichtje van me dus tot dan ;)

  • 31 Januari 2012 - 19:44

    Maaike:

    wat leuk dat je ook in de flair komt! moest je zelf voor foto's zorgen? wij hebben 3 uur moeten poseren...pfff... maar goed t resultaatmocht er zijn!! nou meid heel goede vlucht en een fijn weerzien!!!xxx

  • 31 Januari 2012 - 19:59

    Elizabeth:

    Wat leuk dat je in de Flair komt, ik lees de blad graag! Hoe kom je daar zo in? ;)
    Goeie reis!


  • 31 Januari 2012 - 20:10

    Gee Şenat:

    Thanks Elizabeth! Ik heb ze een mail gestuurd, er staan diverse oproepjes op hun website :D Daar kreeg ik een positief bericht op terug. Dus als je een verhaal hebt dat je graag wil vertellen, gewoon proberen :)

  • 31 Januari 2012 - 20:37

    Helga:

    Klinkt wel als een fijne laatste dag hier in het koude Nederland. Goede timing van je om nu weg te gaan met al die sneeuw. Voor een paar dagen best leuk en hopelijk voor je is het voor een paar dagen en ga je straks lekker in het zonnetje genieten :) Ik ben wel erg benieuwd of en hoe jullie verder gaan met het duikcentrum dit jaar. Maar wie weet is het nog wel te vroeg om te vragen of jullie al plannen hebben. Een fijne dag morgen. En een hele goede vlucht :)

  • 01 Februari 2012 - 13:15

    Marianne Hartmanns:

    Lieve Gee,

    Heb het gisteren al gedaan, maar TWEE keer is beter: je een goede reis wensen en heel veel geluk thuis, in Turkije, met je geliefde Sinan! Go for it, meid! Wij zullen je missen, en kijken gewoon uit naar de volgende keer dat je bij ons bent!

    Liefs, Marianne

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 729
Totaal aantal bezoekers 350616

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: