Maria Mena - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Maria Mena - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Maria Mena

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

24 November 2011 | Nederland, Hoorn

Haar naam kende hij niet, van haar muziek had hij nog nooit gehoord. Maria Mena. Zij was een onbekende voor Sinan toen ik er al enige tijd naar luisterde en al een keer naar een concert van haar was geweest. Dus liet ik hem kennis maken met haar muziek. Hij vond haar zó goed dat we op een gegeven moment iedere dag, ja IEDERE, naar haar muziek luisterde. We konden de liedjes bijna van achteren naar voren zingen. In onze dromen kwam ze naar voren. We gingen slapen met haar liedjes in ons hoofd en stonden daar ook weer mee op. Het werd zo erg dat je maar een klein deuntje hoefde te zingen, en we moeiteloos direct de tekst er bij op konden pakken.

Het ging heel ver. De liedjes werden echt grijsgedraaid als dat nog mogelijk was geweest en uiteindelijk riepen we onszelf een halt toe.

Dit kan zo niet langer! Zeiden we. GEK werden we er op een gegeven moment van.

Bewust gingen we naar andere liedjes luisteren. Van andere muziekanten. Het duurde even voor we niet meer wakker werden met Maria Mena in ons hoofd. Het voelde bijna als een ziekte, een verslaving. Die muziek.

Dit is echter al weer een tijd geleden en gelukkig genieten we nu nog steeds van ieder nummer die zij geschreven heeft.

Nu je deze voorgeschiedenis kent van Sinan zijn kennismaking met de muziek van Maria Mena, zul je wel begrijpen dat hij (en ik overigens ook hoor haha) door het DOLLE heen was toen hij hoorde dat hij naar een concert van haar zou gaan! Maria Mena in Paradiso, Amsterdam!!

Het duurde even, we moesten vele dagen aftellen. Maar gisteren was het eindelijk zo ver! Samen met honderden andere fans waren we bijeengekomen om naar de prachtige stem van Maria Mena te luisteren.

Het concert was geweldig! Wat een stem! Wat een performance! We hebben echt ontzettend genoten. Ze is zo grappig en schrijft zulke mooie diepgaande teksten. Het zijn liedjes waar ik veel aan heb, en samen met mij nog vele anderen. Het was geweldig. En de mooie foto's die ik gemaakt hebt dragen bij aan weer een nieuwe geweldige herinnering van Sinan en mij, samen in Nederland :)

  • 24 November 2011 - 12:16

    Mayra Yaldir-de Geus:

    Oooh Maria Mena is zo geweldig! Heb dus weer geen geluk.. weer geen concert haha! Ach hopelijk volgend jaar, wie weet :)
    Superfijn dat jullie ervan genoten hebben meid! Heerlijk!

  • 24 November 2011 - 12:31

    Gee Şenat:

    We houden het gewoon in de gaten mop. Er komen vast nog wel meer momenten dat ze weer in Nederland is! En dan gaan wij samen!! :D <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 673
Totaal aantal bezoekers 350640

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: