Liz en Sinan - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Liz en Sinan - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Liz en Sinan

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

11 November 2011 | Nederland, Hoorn

Mijn zus had gisteren even een kort gesprekje met Liz, mijn nichtje van 4. Zij was 2 jaar toen ze Sinan heeft leren kennen. Voor ons huwelijk was ze meegegaan met mijn moeder en zus naar Turkije. Het klikte direct enorm! Sinan liep enorm trots met Liz door Side. En Liz wilde alleen maar op zijn nek gedragen worden :D Echt een plaatje om te zien :) Ze leerde zelfs in korte tijd Turkse woordjes! zoals "twee", "heel mooi", "hoi" en "pas op"

Het gesprek dat mijn zus Olga gisteren met haar had ging zo:

"Liz, wie is er vandaag in Nederland gekomen?"
Liz: "Sinterklaas!!!"
Olga: "Hahahahaha, eehhhmm, nee, dat bedoel ik niet!"
Liz: "O, ik weet het, ik weet het! Eh, Geesjes vrouw!
Olga:"" Hahahahaha"
Liz meteen: "Nee, nee, Geesjes ......, hoe heet hij ook al weer?"
Olga: "Sinan "
Liz: "Is die nu in Nederland??? Oooo, joepie! Komt hij nou bij ons?"
Olga:"nee, nog niet"
Liz: "hoeveel nachtjes slapen dan?"
Olga: "Nog 8"
Liz: " Komen ze bij mij slapen op de kamer?"
Olga: "Nee, ze gaan bij Dion, want bij jou past het niet"
Liz: "Maar dan komt Geesje toch bij mij?"
Olga: "Nou, Geesje en Sinan zijn getrouwd en dan willen ze wel bij elkaar slapen en nou kan dat eindelijk"
Liz: "O, okee"

Olga schreef daarna nog: Daarna maar weer woordjes geoefend in het Turks!

Sinan kan niet wachten om Liz weer te zien en heeft een ontzettend leuk cadeau voor haar gekocht. Ik verheug me ook en vraag me enorm af hoe het zal gaan tussen die twee, nu ze elkaar een poos niet gezien hebben. Het duurt nog een weekje, en in tussen halen we mooie herinneringen op met de foto's die we twee jaar terug gemaakt hebben :) Zal die klik van toen er weer zijn? Ik verwacht niet anders ;)


  • 11 November 2011 - 17:16

    Mayra:

    Aawww leuk leuk leuk :D

  • 11 November 2011 - 17:38

    Helga:

    Haha, zo grappig. En gelukkig is Liz niet zo bang als Zoë. Ik denk nog steeds dat het zijn baardje is ;)

  • 11 November 2011 - 20:44

    Olga:

    Hahahahaha, het blijft zo leuk!
    En ze houdt de nachtjes bij en we hebben het er natuurlijk vaak over en dan reageert ze zo enthousiast!
    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 581
Totaal aantal bezoekers 350692

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: