Liz en Sinan - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Liz en Sinan - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Liz en Sinan

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

11 November 2011 | Nederland, Hoorn

Mijn zus had gisteren even een kort gesprekje met Liz, mijn nichtje van 4. Zij was 2 jaar toen ze Sinan heeft leren kennen. Voor ons huwelijk was ze meegegaan met mijn moeder en zus naar Turkije. Het klikte direct enorm! Sinan liep enorm trots met Liz door Side. En Liz wilde alleen maar op zijn nek gedragen worden :D Echt een plaatje om te zien :) Ze leerde zelfs in korte tijd Turkse woordjes! zoals "twee", "heel mooi", "hoi" en "pas op"

Het gesprek dat mijn zus Olga gisteren met haar had ging zo:

"Liz, wie is er vandaag in Nederland gekomen?"
Liz: "Sinterklaas!!!"
Olga: "Hahahahaha, eehhhmm, nee, dat bedoel ik niet!"
Liz: "O, ik weet het, ik weet het! Eh, Geesjes vrouw!
Olga:"" Hahahahaha"
Liz meteen: "Nee, nee, Geesjes ......, hoe heet hij ook al weer?"
Olga: "Sinan "
Liz: "Is die nu in Nederland??? Oooo, joepie! Komt hij nou bij ons?"
Olga:"nee, nog niet"
Liz: "hoeveel nachtjes slapen dan?"
Olga: "Nog 8"
Liz: " Komen ze bij mij slapen op de kamer?"
Olga: "Nee, ze gaan bij Dion, want bij jou past het niet"
Liz: "Maar dan komt Geesje toch bij mij?"
Olga: "Nou, Geesje en Sinan zijn getrouwd en dan willen ze wel bij elkaar slapen en nou kan dat eindelijk"
Liz: "O, okee"

Olga schreef daarna nog: Daarna maar weer woordjes geoefend in het Turks!

Sinan kan niet wachten om Liz weer te zien en heeft een ontzettend leuk cadeau voor haar gekocht. Ik verheug me ook en vraag me enorm af hoe het zal gaan tussen die twee, nu ze elkaar een poos niet gezien hebben. Het duurt nog een weekje, en in tussen halen we mooie herinneringen op met de foto's die we twee jaar terug gemaakt hebben :) Zal die klik van toen er weer zijn? Ik verwacht niet anders ;)

• 11 November 2011 - 17:16

Mayra:

Aawww leuk leuk leuk :D

• 11 November 2011 - 17:38

Helga:

Haha, zo grappig. En gelukkig is Liz niet zo bang als Zoë. Ik denk nog steeds dat het zijn baardje is ;)

• 11 November 2011 - 20:44

Olga:

Hahahahaha, het blijft zo leuk!
    En ze houdt de nachtjes bij en we hebben het er natuurlijk vaak over en dan reageert ze zo enthousiast!
    xxx