Hoop doet leven... - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Hoop doet leven... - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Hoop doet leven...

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

07 Juli 2012 | Turkije, Side

...leven en doorgaan. Doorzetten, niet opgeven. Dat hou ik mijzelf steeds voor.

We moeten doorgaan. Om heel veel redenen. Omdat we van ver komen. Al veel meegemaakt hebben. Omdat het onze droom was dat we eindelijk verwezenlijkt hebben. Omdat we dit het liefste doen boven alles. Omdat toeristen er blij van worden. Om dat we hier goed in zijn en vooral, omdat we onze hart en ziel in ons duikcentrum gestopt hebben. Kortom, om heel, heel veel redenen.

We zitten nu in het hoogseizoen, en die hoop die ik heb, die zakt langzaam in mijn schoenen. Ik heb soms de neiging om de handdoek in de ring te gooien. Op te geven. Maar dat kan natuurlijk niet. Feit is alleen, dat ik het niet meer weet. En me steeds ongelukkiger begin te voelen.

Waarom?
Omdat het veel beter zou moeten gaan dan het nu gaat. Omdat we erg veel inkomsten missen omdat we niet genoeg personeel hebben. Omdat rekeningen blijven komen en die ver boven de inkomsten uitstijgen. Omdat het hoogseizoen is en wij niet iedere dag vol zitten met 3 a 4 duiken. Je wil niet weten hoe frustrerend dat is. Het voelt echt als een strop om onze nek.

De toekomst ziet er op dit moment niet geweldig uit helaas.
Maar ondanks alles, heb ik hoop. Wellicht tegen beter weten in. Maar opgeven? Dat kunnen we gewoon niet. We gaan door, en doen alles wat we kunnen. Ik ben niet materialistisch ingesteld, maar als ik een wens mocht doen zou ik wensen dat we genoeg verdienen voor nu, komende winter en de start van komend seizoen. We hebben dit jaar veel extra kosten gehad door de opbouw. Kosten die we volgend jaar niet hebben. Ik hoop.... dat er nog een volgend seizoen voor ons komt.

  • 07 Juli 2012 - 18:18

    Es:

    He meis, Lieverd de school vakanties zijn laat dit jaar dus wie weet krijgen jullie nog twee TOP maanden straks!!!!!!! Ik DUIM voor jullie ZET HEM OP meis en inderdaad HOOP blijven houden niet opgeven doorgaan met jullie passie............KUS

  • 08 Juli 2012 - 11:56

    Frank Lie Kie Sang:

    Hoi Gee,

    Wij zijn van 9 t/m 23 augustus in Side en ik wil wel een paar duikjes daar maken. Hebben jullie als duikcentrum ook een website? meer info? mail mij anders even wat voor mogelijkheden jullie bieden.

    info@duikschool-liekiesang.nl

    Groetjes Frank

  • 09 Juli 2012 - 16:58

    HELLO:

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

    Hello
    I saw your nice profile,and something motivated me to communicate with you,My Dear in your usual time may it pleases you to write me back in email address ( jenicaithamar@yahoo.com ) so that i can send you my pictures and also tell you more about myself.A friendship is the foundation build on other relative things to come.May God bless you as i wait impatiently to hear from you. Your lonely friend,
    jenica

    ( jenicaithamar@yahoo.com )

  • 23 Juli 2012 - 22:05

    Ron:

    we vertrekken binnenkort voor 15 dagen naar Side, en wil graag weten hoe we jullie duikschool kunnen bereiken.
    Heb je een WebPage..
    Mail me anders even

    groet,
    Ron

  • 09 Augustus 2012 - 15:48

    Theo:

    Pffff ik mis de zon en het duiken..ben alles aan het bekijken en vraag me af of dit het leven is wat ik wil grijns... Met mijn goede baan en alle zekerheden... nee echt ik moet echt vaak aan jullie denken en met welk een schoonheden jullie elke dag te maken hebben. Ik mis het avontuur en de zon.... de vrijheid. Door jullie heb ik gemerkt dat ik in "duiken" echt heb gevonden wat ik altijd gemist heb..
    Heb spijt dat ik de cmas1 niet gedaan heb. Nogmaals dank voor het ontdekken van deze bijzondere wereld !

    Heel veel succes en stel mensen aan die klanten kunnen enthousiasmeren, met bevlogen vehalen beeldvorming kunnen laten onstaan bij deze "prospect's".. de klanten lopen/zitten/hangen er ...je moet ze alleen betoveren...en meevoeren in die wonderschone onderwaterwereld.... zwevend...
    mmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmmm

    liefs Theo

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 646
Totaal aantal bezoekers 350612

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: