Gezellige boel en ik kom weer naar Nederland toe - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Gezellige boel en ik kom weer naar Nederland toe - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Gezellige boel en ik kom weer naar Nederland toe

Blijf op de hoogte en volg Gee

08 Oktober 2012 | Turkije, Side

Nou. Nadat Ellen 4x haar vlucht omgeboekt had en we vervolgens door een ongeluk in de file terecht kwamen op de terug weg, en Lonneke op een gegeven moment ook nog haar vlucht miste en pas de volgende ochtend de volgende vlucht kon nemen.....zijn ze er beide, goed en wel aangekomen. Het is dus heel gezellig in huis met deze twee logees. Eindelijk eens de vrouwen die heersen in huize Senat :D Al maanden moet ik het doen met alleen maar mannen. Ben ik in de zware minderheid. But faith is restored nu WIJ in de meerderheid zijn en Sinan alleen met zijn broertje is.

Het verschil is duidelijk. De mannen waren (toegegeven) rustig, stil, best teruggetrokken. Maar Lonneke heeft een gitaar waar ze lekker op kan pingelen. En ik ga het dan eindelijk eens leren. Dan heb ik een basis wanneer ik in NL op mijn eigen gitaar kan gaan pingelen. En vrouwen samen? Kletsen natuurlijk! Heb het reuze naar mijn zin.

Ze blijven beide een maandje ongeveer. Tot begin November! Dan vertrekken ze weer en een paar weken later volg ik. Ik heb vandaag mijn ticket geboekt naar NL! Weer een nieuw hoofdstuk dat ik aan mijn avontuur toe kan voegen. Ik zal in ieder geval in December en misschien ook nog in Januari bij mijn oude werkgever gaan werken.

Ik verheug me er erg op. Voorheen had ik er erge moeite mee om Sinan achter te laten. Dat ik hem dit jaar zo veel gezien heb speelt natuurlijk mee. Daarnaast went deze manier van leven ook wel. Ik ben er in gegroeid en ik vind het fijn om mijn familie en vrienden weer te zien. Om weer te gaan werken op de plek die ik zo goed ken. Natuurlijk (wederom) zal het niet altijd makkelijk zijn, want ik zal mijn mannetje missen. Maar het balans begint steeds beter te worden. Ik kan er steeds beter mee om gaan. En ach, 1 of 2 maanden op 1 jaar is ook niet zo heel erg. Vooral na de laatste keer dat ik hem maar liefst 8 maanden heb moeten missen, stellen die 1 a 2 maanden niets voor.

Op het duikcentrum zijn we de laatste maand in gegaan dat we echt nog iets kunnen verdienen. November zijn we er ook nog maar dan verwachten we veel rustige dagen. We gaan er dus nog even 3 weken goed tegen aan!

Ben je dus in Side of de omgeving er van de komende weken? En wil je (leren) duiken? Kijk dan op http://ww.turkuaz-side.com en/of http://www.facebook.com/Turkuaz.Side voor meer informatie over de mogelijkheden.

• 08 Oktober 2012 - 20:52

Mayra:

Super dat het zo gezellig is meis, geniet ervan en waarschuw de meiden maar voor de Turkse boys haha!
    En fijn dat je weer kunt aftellen om naar NL te gaan ;) Zou graag een maandje meewillen hihi! Nog een keer samen Oud&nieuw vieren haha ;) xx