Gezellige boel en ik kom weer naar Nederland toe - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Gezellige boel en ik kom weer naar Nederland toe - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Gezellige boel en ik kom weer naar Nederland toe

Blijf op de hoogte en volg Gee

08 Oktober 2012 | Turkije, Side

Nou. Nadat Ellen 4x haar vlucht omgeboekt had en we vervolgens door een ongeluk in de file terecht kwamen op de terug weg, en Lonneke op een gegeven moment ook nog haar vlucht miste en pas de volgende ochtend de volgende vlucht kon nemen.....zijn ze er beide, goed en wel aangekomen. Het is dus heel gezellig in huis met deze twee logees. Eindelijk eens de vrouwen die heersen in huize Senat :D Al maanden moet ik het doen met alleen maar mannen. Ben ik in de zware minderheid. But faith is restored nu WIJ in de meerderheid zijn en Sinan alleen met zijn broertje is.

Het verschil is duidelijk. De mannen waren (toegegeven) rustig, stil, best teruggetrokken. Maar Lonneke heeft een gitaar waar ze lekker op kan pingelen. En ik ga het dan eindelijk eens leren. Dan heb ik een basis wanneer ik in NL op mijn eigen gitaar kan gaan pingelen. En vrouwen samen? Kletsen natuurlijk! Heb het reuze naar mijn zin.

Ze blijven beide een maandje ongeveer. Tot begin November! Dan vertrekken ze weer en een paar weken later volg ik. Ik heb vandaag mijn ticket geboekt naar NL! Weer een nieuw hoofdstuk dat ik aan mijn avontuur toe kan voegen. Ik zal in ieder geval in December en misschien ook nog in Januari bij mijn oude werkgever gaan werken.

Ik verheug me er erg op. Voorheen had ik er erge moeite mee om Sinan achter te laten. Dat ik hem dit jaar zo veel gezien heb speelt natuurlijk mee. Daarnaast went deze manier van leven ook wel. Ik ben er in gegroeid en ik vind het fijn om mijn familie en vrienden weer te zien. Om weer te gaan werken op de plek die ik zo goed ken. Natuurlijk (wederom) zal het niet altijd makkelijk zijn, want ik zal mijn mannetje missen. Maar het balans begint steeds beter te worden. Ik kan er steeds beter mee om gaan. En ach, 1 of 2 maanden op 1 jaar is ook niet zo heel erg. Vooral na de laatste keer dat ik hem maar liefst 8 maanden heb moeten missen, stellen die 1 a 2 maanden niets voor.

Op het duikcentrum zijn we de laatste maand in gegaan dat we echt nog iets kunnen verdienen. November zijn we er ook nog maar dan verwachten we veel rustige dagen. We gaan er dus nog even 3 weken goed tegen aan!

Ben je dus in Side of de omgeving er van de komende weken? En wil je (leren) duiken? Kijk dan op http://ww.turkuaz-side.com en/of http://www.facebook.com/Turkuaz.Side voor meer informatie over de mogelijkheden.


  • 08 Oktober 2012 - 20:52

    Mayra:

    Super dat het zo gezellig is meis, geniet ervan en waarschuw de meiden maar voor de Turkse boys haha!
    En fijn dat je weer kunt aftellen om naar NL te gaan ;) Zou graag een maandje meewillen hihi! Nog een keer samen Oud&nieuw vieren haha ;) xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 1003
Totaal aantal bezoekers 350666

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: