Duiken in Turkije - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Duiken in Turkije - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Duiken in Turkije

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

12 Juni 2012 | Turkije, Side

"Ik ben zo nerveus!!" is een opmerking die we vaak van onze gasten horen voordat ze de boot in stappen die ze naar de duiklocatie zal brengen.

"Wacht maar!" zeg ik dan. "Wanneer je terug bent zal je zeggen hoe leuk je het gehad hebt!"

En zo gaat het vaak dan ook. Sommige mensen zijn nerveus. Of zo nerveus dat ze beginnen te hyperventileren. Een enkeling vindt het uiteindelijk helemaal niet leuk (en als dat zo is gaan we natuurlijk direct met ze naar boven. Tja, kan gebeuren natuurlijk!) maar de meeste mensen worden heel rustig wanneer ze eenmaal op de zeebodem zitten met de honderden visjes om zich heen.

Daar maken we natuurlijk ook foto’s van, die de gasten als herinnering mee naar huis kunnen nemen op een CD. Voor hen heel leuk, maar voor ons ook! Regelmatig bekijk ik de foto’s terug en denk ik aan de gesprekken die ik met ze gehad heb. Een aantal van de foto’s die we gemaakt hebben wil ik graag met jullie delen. Als je mij op FB hebt zul je ze al gezien hebben, maar ik hoop dat anderen ook een mooie impressie krijgen van wat je kan zien als je met ons het duikavontuur aangaat. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Ga dan naar www.turkuaz-side.com – we hebben ook facebook en msn!