Duiken in Turkije - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Duiken in Turkije - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Duiken in Turkije

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

12 Juni 2012 | Turkije, Side

"Ik ben zo nerveus!!" is een opmerking die we vaak van onze gasten horen voordat ze de boot in stappen die ze naar de duiklocatie zal brengen.

"Wacht maar!" zeg ik dan. "Wanneer je terug bent zal je zeggen hoe leuk je het gehad hebt!"

En zo gaat het vaak dan ook. Sommige mensen zijn nerveus. Of zo nerveus dat ze beginnen te hyperventileren. Een enkeling vindt het uiteindelijk helemaal niet leuk (en als dat zo is gaan we natuurlijk direct met ze naar boven. Tja, kan gebeuren natuurlijk!) maar de meeste mensen worden heel rustig wanneer ze eenmaal op de zeebodem zitten met de honderden visjes om zich heen.

Daar maken we natuurlijk ook foto’s van, die de gasten als herinnering mee naar huis kunnen nemen op een CD. Voor hen heel leuk, maar voor ons ook! Regelmatig bekijk ik de foto’s terug en denk ik aan de gesprekken die ik met ze gehad heb. Een aantal van de foto’s die we gemaakt hebben wil ik graag met jullie delen. Als je mij op FB hebt zul je ze al gezien hebben, maar ik hoop dat anderen ook een mooie impressie krijgen van wat je kan zien als je met ons het duikavontuur aangaat. Wil je meer weten over de mogelijkheden? Ga dan naar www.turkuaz-side.com – we hebben ook facebook en msn!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 2113
Totaal aantal bezoekers 349628

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: