Een spannende week - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Een spannende week - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Een spannende week

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

19 September 2011 | Nederland, Hoorn

"Schatje! Ja, nee, ja alles is goed. Maar ik ben nu niet alleen en Emrah Bey is hier en die heeft het over een brief en dat is heel lang dus ik geef hem nu aan jou en dan moet hij het maar uitleggen okee? okee! hier issie!"

"Ehh, uhh, scha.. ja, uuuhm, okee..?" Verder kom ik niet want Sinan heeft zijn telefoon al in de handen van Emrah Bey gedrukt die (thank god) Nederlands spreekt.

Emrah Bey is de man op het Nederlandse consulaat in Antalya. Hij verteld dat Sinan nieuwe pasfoto's moet maken want degene die hij aangeleverd heeft zijn te groot. Tevens moet ik nog een briefje schrijven waarop staat dat ik samen met mijn man in Turkije woon en we samen naar Nederland willen reizen voor familie bezoek en om Sinan het land te laten zien.

Ik vind het vreemd, want Emrah Bey heeft al precies zo'n brief van mij in handen. Maar okee. Ik schrijf direct een brief, scan deze in en stuur deze direct toe per e-mail. In tussen rent Sinan in Antalya van hot naar her om de pasfoto's in orde te maken.

Bloednerveus ben ik. Ik krijg geen hap door mijn keel de rest van de dag. Emrah Bey zei dat de rest van de papieren wel in orde is en dat geeft mij wat rust. Jawel, dit betekent dat Sinan NIET naar Ankara hoeft en dat we inmiddels in de molen zitten.

Binnen 10 dagen horen we meer. 10 lange dagen. Gelukkig is het weekend al voorbij. Dus we gaan er van uit dat we deze week, en anders absoluut begin volgende week horen of Sinan naar Nederland mag komen!!

O, wat mijn paspoort betreft:
Afgelopen week werd ik gebeld door gemeente Den Haag. Ze hebben de inschrijving van het huwelijk gevonden dus als het goed is krijg ik ook deze of volgende week te horen wanneer ik mijn paspoort (MET achternaam van echtgenoot) op mag komen halen. Dat is dus al met al goedgekomen!

  • 19 September 2011 - 06:47

    Olga:

    Spannend!! Nu moet het toch echt goed komen!
    Dat briefje is idd. vreemd want die had je al zo goed geschreven! Maargoed, niet teveel over nadenken.
    Eindelijk zijn alle papieren goed gekeurd!!

    Als je voor het weekend hoort dat hij kan komen, wordt het dubbel feest op zaterdag, kan niet meer stuk!! :)

    Liefs, Olga

  • 19 September 2011 - 06:48

    Olga:

    <3 <3 moest even kijken of het hier ook komt ;)

  • 19 September 2011 - 13:30

    Mayra:

    Nou mop, uiteindelijk komt alles wel op zn pootjes terecht! Hopelijk je paspoort gauw binnen, en hopelijk het visum ook!!! <3

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 421
Totaal aantal bezoekers 350627

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: