80,000 bezoekers! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu 80,000 bezoekers! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

80,000 bezoekers!

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

30 September 2011 | Nederland, Hoorn

Op 1 september 2009 heb ik dit weblog gemaakt zodat ik mijn belevenissen van mij af kon schrijven. De dingen die toen nog in de toekomst lagen hadden bij voorbaat al zo'n indruk op mij gemaakt dat ik het nodig had om zo nu en dan van mij af te schrijven.

Nu, vandaag 2 jaar en 1 maand later is dit weblog door bijna 80,000 personen bezocht. Het is een aantal wat vandaag nog wel overschreden gaat worden!

Het is ook een aantal wat ik van te voren nooit verwacht had! Het was in het begin niet mijn intentie om bezoekers te trekken. Ik wilde gewoon graag mijn gevoelens van mij afschrijven zodat ik de gebeurtenissen een plekje kon geven.

Later, toen ik naar Turkije verhuisde werd het belangrijk voor me dat mijn familie en vrienden die nu niet meer dicht naast mij leefde, konden ervaren wat ik meemaak. Schrijven werd een medicijn voor mij. Iets wat ik echt nodig had om rustig in mijn hoofd te blijven en om mijn familie en vrienden dicht bij mij te kunnen houden.

Nu twee jaar later kan ik me niet meer bedenken hoe ik zonder een weblog zou kunnen. Het schrijven is echts iets wat ik ontwikkeld heb en heel fijn vind om te doen.

Ik vind het heel erg gaaf dat zoveel mensen mijn weblog bezocht hebben en de complimenten die ik krijg over mijn schijfstijl doen mij ook heel erg goed. Het is een geweldig stimulans om door te blijven gaan en mijzelf te blijven ontwikkelen!

Iedereen ontzettend bedankt voor jullie steun in de afgelopen twee jaar. Zonder jullie was dit weblog nooit zo'n succes geworden!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden hoe ik schrijf en wat ik schrijf en ik hoop dat mensen die in eenzelfde situatie zitten steun kunnen putten uit mijn verhalen. Mijn schrijfsels gingen niet altijd over leuke zaken en het was voor mij ook niet altijd even makkelijk, evenzo als de diverse situaties waar ik in gezeten heb en zit. Echter schrijf ik het graag, voor mijzelf en ieder ander die er steun uit kan putten.

80,000 is voor een ander misschien een klein getal, maar voor mij, een onbekende meid die gewoon haar belevenissen opschrijft, is het echt een waanzinnig aantal waar ik niets anders dan trots op kan zijn. Dat ben ik dan ook absoluut en ik hoop over twee jaar vanaf nu een verdubbeling van dit aantal te mogen aanschouwen :D

  • 30 September 2011 - 14:05

    Mama:

    Ongelofelijk, wat een hoop bezoekers! Wel heel leuk en gefeliciteerd. Ga zo door en je haalt heus wel het dubbele aantal over twee jaar, zeker weten!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 475
Totaal aantal bezoekers 350618

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: