80,000 bezoekers! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu 80,000 bezoekers! - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

80,000 bezoekers!

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

30 September 2011 | Nederland, Hoorn

Op 1 september 2009 heb ik dit weblog gemaakt zodat ik mijn belevenissen van mij af kon schrijven. De dingen die toen nog in de toekomst lagen hadden bij voorbaat al zo'n indruk op mij gemaakt dat ik het nodig had om zo nu en dan van mij af te schrijven.

Nu, vandaag 2 jaar en 1 maand later is dit weblog door bijna 80,000 personen bezocht. Het is een aantal wat vandaag nog wel overschreden gaat worden!

Het is ook een aantal wat ik van te voren nooit verwacht had! Het was in het begin niet mijn intentie om bezoekers te trekken. Ik wilde gewoon graag mijn gevoelens van mij afschrijven zodat ik de gebeurtenissen een plekje kon geven.

Later, toen ik naar Turkije verhuisde werd het belangrijk voor me dat mijn familie en vrienden die nu niet meer dicht naast mij leefde, konden ervaren wat ik meemaak. Schrijven werd een medicijn voor mij. Iets wat ik echt nodig had om rustig in mijn hoofd te blijven en om mijn familie en vrienden dicht bij mij te kunnen houden.

Nu twee jaar later kan ik me niet meer bedenken hoe ik zonder een weblog zou kunnen. Het schrijven is echts iets wat ik ontwikkeld heb en heel fijn vind om te doen.

Ik vind het heel erg gaaf dat zoveel mensen mijn weblog bezocht hebben en de complimenten die ik krijg over mijn schijfstijl doen mij ook heel erg goed. Het is een geweldig stimulans om door te blijven gaan en mijzelf te blijven ontwikkelen!

Iedereen ontzettend bedankt voor jullie steun in de afgelopen twee jaar. Zonder jullie was dit weblog nooit zo'n succes geworden!

Ik hoop dat jullie het leuk vinden hoe ik schrijf en wat ik schrijf en ik hoop dat mensen die in eenzelfde situatie zitten steun kunnen putten uit mijn verhalen. Mijn schrijfsels gingen niet altijd over leuke zaken en het was voor mij ook niet altijd even makkelijk, evenzo als de diverse situaties waar ik in gezeten heb en zit. Echter schrijf ik het graag, voor mijzelf en ieder ander die er steun uit kan putten.

80,000 is voor een ander misschien een klein getal, maar voor mij, een onbekende meid die gewoon haar belevenissen opschrijft, is het echt een waanzinnig aantal waar ik niets anders dan trots op kan zijn. Dat ben ik dan ook absoluut en ik hoop over twee jaar vanaf nu een verdubbeling van dit aantal te mogen aanschouwen :D

• 30 September 2011 - 14:05

Mama:

Ongelofelijk, wat een hoop bezoekers! Wel heel leuk en gefeliciteerd. Ga zo door en je haalt heus wel het dubbele aantal over twee jaar, zeker weten!