En nu is het wachten - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu En nu is het wachten - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

En nu is het wachten

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

19 Oktober 2011 | Nederland, Hoorn

Ons geduld wordt al enige tijd behoorlijk op de proef gesteld. Dat is niet altijd makkelijk maar je leert er wel een hoop van. Geduld heeft, zo leren we, ook verschillende gradaties. Het ene geduld is ook makkelijker op te brengen dan de ander.

Stap je voor stapje komen we dichter bij. Vol overgave houden we ons vast aan bepaalde momenten in de tijdslijn waar we beide op leven. Een bepaald punt waar we beide al heel lang op wachten en naar toe werken is het moment dat mijn man voor het eerst naar Nederland komt. Dit had zoals jullie weten, behoorlijk wat voorbereiding nodig en leverde ook veel stress op naast de stress die we hoe dan ook al ervaren door het niet samen zijn. Het punt van voorbereiden en regelen zijn we nu gelukkig voorbij. We kunnen uitkijken naar een volgend moment in de tijdslijn, en deze keer is het een hele mooie.

11-11-2011 is een mooie datum en hadden we als hèt moment uitgekozen dat mijn man naar Nederland zou komen. De tickets die op deze dag te boeken zijn, bleken echter erg duur (soms zelfs het dubbele vergeleken met andere dagen) omdat het aan het weekend ligt.

Geen 11-11-2011 dus. Fijn is, dat het een dagje eerder geworden is :)

Ik had een mooi ticket gevonden en geboekt. Maar dat was een ticket die nog een leuke korting had voor 9 minuten lang. Mijn boeking deed ik dus ook binnen deze 9 minuten maar later kreeg ik toch een voicemail waarin de mevrouw van het World Ticket Center waar ik geboekt had, dat de korting niet meer geldig was. Hebben wij weer! Ik had de keuze: 62 euro bijbetalen of kosteloos annuleren. Ik heb voor het laatste gekozen want met 62 euro extra betalen zou het in eens wel een ticket worden wat duurder is dan gemiddeld.

De tijd gaat gelukkig door en donderdag 10 november 2011 komt dichterbij. Intussen zijn we op zoek naar een ander betaalbaar ticket. Sinan gaat hem vanuit Turkije boeken, gezien dat bij nader inzien toch echt goedkoper is dan boeken vanuit Nederland. Hopelijk vinden we nog iets betaalbaars!

Intussen ben ik mij aan het voorbereiden op de vakantie. Wat kunnen we doen? Waar gaan we heen? Veel budget hebben we natuurlijk niet dus het is goed bedenken wat we gaan doen.

De Efteling staat op de verlanglijst. Zo ook Volendam (we willen op de foto natuurlijk). Helaas gaat Madurodam niet door want zij zijn gesloten wegens renovatie. Dierenpark Emmen is net even te ver weg. (Jammer want zij hadden een hele leuke korting!) Gelukkig zijn er ook nog tal van andere mogelijkheden en natuurlijk gaan we gewoon genieten van ieder moment samen. Wat we ook gaan doen!

• 19 Oktober 2011 - 10:12

Mayra:

het schiet al op meid;) enne ms is dierenpark amersfoort iets?;)haha kus