En nu is het wachten - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu En nu is het wachten - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

En nu is het wachten

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

19 Oktober 2011 | Nederland, Hoorn

Ons geduld wordt al enige tijd behoorlijk op de proef gesteld. Dat is niet altijd makkelijk maar je leert er wel een hoop van. Geduld heeft, zo leren we, ook verschillende gradaties. Het ene geduld is ook makkelijker op te brengen dan de ander.

Stap je voor stapje komen we dichter bij. Vol overgave houden we ons vast aan bepaalde momenten in de tijdslijn waar we beide op leven. Een bepaald punt waar we beide al heel lang op wachten en naar toe werken is het moment dat mijn man voor het eerst naar Nederland komt. Dit had zoals jullie weten, behoorlijk wat voorbereiding nodig en leverde ook veel stress op naast de stress die we hoe dan ook al ervaren door het niet samen zijn. Het punt van voorbereiden en regelen zijn we nu gelukkig voorbij. We kunnen uitkijken naar een volgend moment in de tijdslijn, en deze keer is het een hele mooie.

11-11-2011 is een mooie datum en hadden we als hèt moment uitgekozen dat mijn man naar Nederland zou komen. De tickets die op deze dag te boeken zijn, bleken echter erg duur (soms zelfs het dubbele vergeleken met andere dagen) omdat het aan het weekend ligt.

Geen 11-11-2011 dus. Fijn is, dat het een dagje eerder geworden is :)

Ik had een mooi ticket gevonden en geboekt. Maar dat was een ticket die nog een leuke korting had voor 9 minuten lang. Mijn boeking deed ik dus ook binnen deze 9 minuten maar later kreeg ik toch een voicemail waarin de mevrouw van het World Ticket Center waar ik geboekt had, dat de korting niet meer geldig was. Hebben wij weer! Ik had de keuze: 62 euro bijbetalen of kosteloos annuleren. Ik heb voor het laatste gekozen want met 62 euro extra betalen zou het in eens wel een ticket worden wat duurder is dan gemiddeld.

De tijd gaat gelukkig door en donderdag 10 november 2011 komt dichterbij. Intussen zijn we op zoek naar een ander betaalbaar ticket. Sinan gaat hem vanuit Turkije boeken, gezien dat bij nader inzien toch echt goedkoper is dan boeken vanuit Nederland. Hopelijk vinden we nog iets betaalbaars!

Intussen ben ik mij aan het voorbereiden op de vakantie. Wat kunnen we doen? Waar gaan we heen? Veel budget hebben we natuurlijk niet dus het is goed bedenken wat we gaan doen.

De Efteling staat op de verlanglijst. Zo ook Volendam (we willen op de foto natuurlijk). Helaas gaat Madurodam niet door want zij zijn gesloten wegens renovatie. Dierenpark Emmen is net even te ver weg. (Jammer want zij hadden een hele leuke korting!) Gelukkig zijn er ook nog tal van andere mogelijkheden en natuurlijk gaan we gewoon genieten van ieder moment samen. Wat we ook gaan doen!



  • 19 Oktober 2011 - 10:12

    Mayra:

    het schiet al op meid;) enne ms is dierenpark amersfoort iets?;)haha kus

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 438
Totaal aantal bezoekers 350655

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: