Turkije-hulp.nl - Een bron van informatie - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Turkije-hulp.nl - Een bron van informatie - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Turkije-hulp.nl - Een bron van informatie

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

28 Oktober 2011 | Nederland, Hoorn

Bij deze wil ik van mijn weblog gebruik maken om de website http://www.turkije-hulp.nl onder de aandacht te brengen :)

------ Wat is het voor website? -----

Ben je op zoek naar informatie over Turkije? Over trouwen, het aanvragen van een visum of over verzekeringen? Dan is Turkije-Hulp.nl precies de website die je zoekt. Je kunt er namelijk allerlei onderwerpen op terugvinden die te maken hebben met Turkije, Nederland en België. Denk dan bijvoorbeeld aan info over trouwen, het aanvragen van een visum in Nederland of Turkije, legalisatie van documenten, studeren, emigreren, en noem maar op!

----- Waarom? -----

Het vinden van informatie op internet wordt bemoeilijkt door de vele sites. Wil jij wat zoeken, dan ga je wellicht eerst naar Google of een andere zoekmachine, en kom je zo op diverse websites terecht die allemaal een beetje informatie geven die jij nodig hebt. Informatie is dus wel te vinden. In overvloed zelfs, en al dan niet correct.

Diverse fora lopen over van goedbedoelde informatie maar juist omdat er zoveel topics over hetzelfde onderwerp aangemaakt worden, kun jij door de bomen het bos niet meer zien. Daarnaast heeft iedereen er weer een andere mening over, waardoor de feiten van een bepaald onderwerp naar de achtergrond verdwijnen.

Dus is het dan niet veel handiger om alles op één sites te hebben? Waar alle feiten op een rij worden neergezet? Wij vinden van wel. En daar komt Turkije-Hulp.nl in beeld.

------ Wat is het doel? ------

Het doel van deze website is om alle informatie samen te brengen. We willen de tijd die jij moet besteden aan zoeken naar informatie verkorten.

----- Nummer 1 -----

Turkije-Hulp.nl is de éérste website die alle handige informatie dat betrekking heeft tot Turkije samenvoegt. En het ook nog eens in begrijpbare taal aanbiedt. En daar zijn wij best trots op!

------ Ons streven ------

Wij streven naar een zo compleet mogelijke informatieve website op te bouwen. Artikelen willen wij zonder er teveel om heen te draaien aanbieden. Gewoon recht door zee.

Wij zijn er om jou wat extra handvatten te geven. En natuurlijk hopen we dat we je keuze (van welke aard dat ook moge zijn) kunnen vergemakkelijken.

------ Informatiebron en steunpilaar ------

Deze website is opgezet als informatiebron. Maar daarnaast kun je bij ons ook steun vinden. Wanneer je een Turkse partner hebt in Nederland, België of wellicht in Turkije, zal je waarschijnlijk met vooroordelen te maken krijgen. Of deze nu gegrond zijn of niet, vervelend is het wel. Je zit er natuurlijk niet op te wachten om 'veroordeeld' te worden om de keuzes die je gemaakt hebt of op het punt staat te maken. Maar helaas is dat iets waar velen onder ons wel mee te maken krijgen.

----- Onbegrip, niet hier! -----

Mensen uit jouw omgeving, en mogelijk zelfs volstrekte vreemden, zullen je wellicht proberen te weerhouden om te gaan doen wat je in je hart hebt besloten te gaan doen. Wil jij je Turkse partner naar Nederland of België halen? Wil jij graag naar Turkije toe omdat je gek bent op het land? Verliefd geworden op een Turk(se)? Turkije-Hulp.nl is er voor jou. Niet alleen met het vinden van de juiste informatie!

Op onze site zal je met de tijd ook persoonlijke ervaringen en verhalen terug kunnen vinden van ons, en van andere Turkije-Hulp bezoekers. Wil je gewoon even je ei kwijt of gezeliig kletsen? Dan nodigen we je uit op het forum, waar je ook veel informatie terug kan vinden.

Ook kun je ons terugvinden op Facebook. Meld je aan als fan en voeg je bij de andere Turkije liefhebbers!

------ Meer informatie? -------

Mocht je naar aanleiding van je bezoek aan Turkije-Hulp nog vragen, aanvullingen, opmerkingen en/of wijzigingen hebben: Voel je vrij om contact met ons op te nemen. Schroom niet om je vragen aan ons te stellen!

------ Reclame! ------

Het enige wat we graag aan jou vragen is om ons publiciteit te geven. Waarom? Omdat wij informatie van goede kwaliteit leveren. We willen zo veel mogelijk mensen helpen en daarbij hebben we ook jouw hulp nodig. Wij geloven in de kracht van mond-tot-mond reclame!

Maak onze site bekend bij iedereen die affiniteit heeft met Turkije. Wie weet help je een ander zo ook weer een handje!

''Want.. bij Turkije-Hulp.nl vind je een bron van informatie..''