Laatste blog van 2011 - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Laatste blog van 2011 - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Laatste blog van 2011

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

31 December 2011 | Nederland, Hoorn

Terwijl deze dag langzaam maar zeker voorbij gaat, denk ik aan mijn man in Turkije. Tijd is een grappig iets. Wanneer hij het nieuwe jaar ingaat zijn wij nog niet zover. Wanneer hij in 2012 zit, heb ik nog een uur te gaan in 2011 :)

Vandaag doorga ik met gemengde gevoelens. Niet over twijfels voor het komende jaar, want die zijn van latere zorg. Ik vind het echt vervelend dat ik niet samen ben met mijn man, en dat dit daarnaast ook het tweede achtereenvolgende jaar is dat dat gebeurd. Volgend jaar zal het hoe dan ook anders zijn :)

Natuurlijk moet ik er niet teveel bij stil staan. Het is maar een dag van de vele dagen. Er komen straks nog een hoop dagen dat ik wèl samen ben met hem. En daarnaast zijn er ook leuke dingen om naar uit te kijken. Zoals Mayra die nu onderweg is en om ongeveer om 2 uur bij mij aankomt. Straks ga ik gezellig met haar, mijn moeder en de 4 katten en mijn mannetje aan de andere kant van de telefoon het nieuwe jaar in!

Dit is dus mijn laatste bericht op dit weblog in 2011. Via deze weg wil ik iedereen op het hart drukken er een goed nieuw jaar van te maken. Doe het! Maak je dromen waar! Blijf in vervelende momenten zoeken naar lichtpuntjes en volg die. 2012 brengt nieuwe kansen en kansen blijven nooit onbenut. Deze worden door een ander aangegrepen wanneer jij het niet doet.

Tevens grijp ik deze kans om je te danken voor het volgen van mijn weblog. Ik weet dat er heel veel mensen meelezen maar ik ken er maar een paar. Desalniettemin ben ik heel erg blij met je, ook al ken ik je niet of niet persoonlijk. Het is fijn om te weten dat er meer mensen in een vergelijkbare situatie zitten. Misschien ben ik voor jou een steun geweest, maar weet dat jij dat in ieder geval wel voor mij bent! :) Het maakt het schrijven van mijn weblog nog leuker!

2012 brengt voor mij in ieder geval iets leuks. Ik ben uitgenodigd om op zondag 15 januari een interview over Turkije te komen geven tijdens de vakantiebeurs in Jaarbeurs Utrecht. Vanaf 11.20 - 11.40 uur kun je me vinden bij de stand van Zoover (hal 7) ...natuurlijk maakt me dat best wel nerveus maar wat heb ik er een zin in!!

Wil je vakantie gerelateerde vragen stellen? Dan is dit een leuke kans.

Wie weet tot daar, en in ieder geval tot ziens in 2012 op dit stukje van het wereldwijde web. En natuurlijk, nogmaals, maak van 2012 een inspirerend, spannend, liefdevol jaar!

  • 31 December 2011 - 12:15

    Meta:

    lieve Gee,

    ik heb je blogg gelezen met tranen weer in mijn ogen:(
    omdat ik deze dag/avond alleen ben en mijn vriend daar in TR alleen is
    maar ik wil je langs deze weg een fijne gezellige dag/avond met je vriendin en moeder
    wensen.en ja dan duurt het voor jouw niet lang meer dat je naar huis gaat nar Sian:)
    je schrijft ook dat je zondag 13 januari in Utrecht bent op de vakantie beurs,maar zondag is 15 januari
    of sta je daar vrijdag 13 januari 2012 op de vakantie beurs?
    heel veel geluk en vooral liefde en gezondheid in 2012.

    groetjes Meta

  • 31 December 2011 - 12:42

    Gee Şenat:

    Sterkte Meta, ik wens jullie ook veel goeds voor 2012! Het is inderdaad zondag 15 januari..was typfoutje maar ik heb het aangepast :) Groetjes Gee

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 440
Totaal aantal bezoekers 350620

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: