Interview op de Vakantiebeurs 15-01-2012 - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Interview op de Vakantiebeurs 15-01-2012 - Reisverslag uit Hoorn, Nederland van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Interview op de Vakantiebeurs 15-01-2012

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

14 Januari 2012 | Nederland, Hoorn

"Zou je het leuk vinden om op de vakantiebeurs een interview over een reis te doen?"

Dit berichtje kreeg ik niet zo lang geleden binnen van de redactie van Waarbenjij.nu. Lang hoefde ik hier niet over na te denken. Ik vind het tegek!!

En daarom heb ik morgen, 15 januari 2012, een interview bij de stand van Zoover over Turkije!

Dit is in Hal 7 en het interview is van 11:20 uur tot 11:40 uur. In deze tijd zal ik vragen beantwoorden over vakantie in het prachtige Turkije! Ook de bezoekers krijgen tijd om vragen te stellen. Heel laagdrempelig dus ik denk dat het erg leuk gaat worden.

Natuurlijk ben ik wel een beetje nerveus en probeer ik me vandaag maar een beetje voor te bereiden. Ik heb geen idee welke vragen ik zal krijgen. Alleen dat het over Turkije zal gaan ;) Ook vertel ik ook wel wat over mijn reizen, en het zal vooral over de omgeving van Side gaan gezien ik daar het meeste vanaf weet.

Mijn zus gaat mee en zal alles opnemen zodat ik het later online kan zetten!

Turkije is trouwens goed vertegenwoordigd op de beurs.

Met bijna 750 m2 oppervlakte en 40 deelnemers is de Turkse stand een van de grootste die de Vakantiebeurs kent. Op de stand van Turkije vinden bezoekers naast het Turks Verkeersbureau ook onder andere Turkish Airlines en populaire steden als Istanbul, Antalya, Alanya en Cappadocië.

Tijdens de beursperiode vinden er optredens plaats van opkomende Turkse Jazz muzikant Hüseyin Badilli en maken bezoekers kans op mooie prijzen bij de Turkije quiz. Het is dus echt wel de moeite om er even naar toe te gaan.

Wil je ook komen? Dan adviseer ik je om je kaarten online te bestellen. Dan krijg je 5 euro korting per kaartje.

Kaartjes kopen kan hier: http://www.vakantiebeurs.nl/nl-nl/Bezoeker/Kaartverkoop-2012.aspx

Kom je met de auto? Dan ben je al snel zo'n 12 euro aan een dagkaart kwijt. Voor 11 euro kun je online alvast een parkeerplaats reserveren. Het is niet alleen de korting waarvoor je het doet, maar ook voor het gemak. Je doet de betaling online waardoor je wanneer je weg gaat niet meer in de rij hoeft te staan voor de betaalautomaat.

Een parkeerplek reserveren kan je hier doen: http://www.jaarbeursutrecht.nl/route.aspx?ID=146&TID=5

De vakantiebeurs is ook via Twitter te volgen via @devakantiebeurs en #vkb12

Mij kun je volgen via @digigee, al zal ik morgen helaas niet in staat zijn om updates te plaatsen tijdens de vakantiebeurs.

Wil je meer weten over dit evenement? Kijk dan op http://www.vakantiebeurs.nl

Wie weet tot morgen!

  • 14 Januari 2012 - 14:34

    Mayra:

    Leuk meid, ben reuzebenieuwd! Helaas kunnen we neit komen :(
    Heel veel succes ermee en ik hoor gauw van je :D
    xx

  • 14 Januari 2012 - 14:54

    Meta:

    hoi hoi,ik kom toch wel:)) het wordt niet zo heel laat vanavond:)
    dus tot morgen:).
    xxxxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 797
Totaal aantal bezoekers 350597

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: