Het einde komt in zicht! - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Het einde komt in zicht! - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Het einde komt in zicht!

Door: Gee

Blijf op de hoogte en volg Gee

21 September 2012 | Turkije, Side

Het is nu een maand na het ongeluk. Ik ben er vrijwel helemaal bovenop. De 'wond' die ik had is mooi genezen. Het heeft wel een litteken achtergelaten maar die ziet er goed uit en ik denk dat ik er uiteindelijk wel helemaal vanaf kom.

Sinan is nog steeds bezig met recoveren van zijn val. Natuurlijk gaat het allemaal stukken langzamer bij hem gezien hij steeds weer het water in moet. Maar ook met hem gaat het gelukkig steeds beter!

Ikzelf heb alleen nog veel pijn onder mijn voet na het slapen/zitten/rusten. VEEL pijn. Ik merk nu wel dat het langzaam beter gaat maar als het langer aan blijft houden denk ik dat ik toch maar een een bezoekje aan de dokter ga brengen. (Al denk ik niet dat die veel zal kunnen zien)

Verder begint nu het einde van het seizoen in zicht te komen. Aan de ene kant fijn want we zijn allemaal moe! Maar aan de ander kant ook wel jammer. Want het IS leuk werk. Op dit moment zijn alleen ik en Sinan op het duikcentrum. De ene medewerker moest weg wegens studie, iets wat we wisten. En de ander heeft ons plots moeten verlaten wegens gezondheidsproblemen. Dat was wel even een flinke domper gezien we nog één drukke maand krijgen!

Maar, gelukkig is het lot ons goed gezind. Al maanden zoeken we nieuwe medewerkers, gezien we het hele seizoen wel een te kort hebben gehad. Maar nu zijn we twee dames bereid om ons te helpen en bizar genoeg zag ik net nog wat aanvragen. Zo heb je niets en zo heb je er te veel :D

We kunnen nu tenminste met een gerust hart de laatste drukke maand van het seizoen in gaan. Dat die maar mooi mag worden! En intussen beginnen we langzaamaan plannen te maken voor de winter en volgend jaar. Maar daar de volgende keer meer over!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 672
Totaal aantal bezoekers 350589

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: