Drukke tijd - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Drukke tijd - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Drukke tijd

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

11 Oktober 2010 | Turkije, Side

oefff waar te beginnen joh. Het begint almaar drukker en drukker te worden.. Waarom nu ook weer alles tegelijk!!

Natuurlijk zijn we bezig met het huwelijksfeest, die voorbereidingen gaan gewoon door. We hebben nog steeds geen uitnodigingen en dat is natuurlijk niet zo handig zo vlak voor het feest. Daarom zullen we de uitnodigingen digitaal verzenden. Het verzenden per post is niet zo een probleem maar het drukken van de uitnodigingen duurt mischien te lang. Dat wilde we gisteren navragen maar we stonden voor gesloten deuren. Normaal is op zondag alles wel open maar nu dus niet meer!

En we gaan ook verhuizen. Wanneer ik naar NL vertrek, trekt Sinan bij onze vriend Nihat in om kosten te besparen. Ik begin nu dus al met inpakken van onze spullen want het meeste kan niet mee en gaan we opslaan bij onze vrienden Emrah en Mohira. Ik weet niet waar ik moet beginnen dus heb eerst maar een lijstje gemaakt van zaken die we echt niet nodig hebben. Ook moet ik spaarzaam omgaan met dozen, daar heb ik niet zoveel van, dus goed kijken wat in plastic zakken kan (zoals kleding) en wat niet.

Daarnaast moet ik ook al beginnen met het pakken van mijn koffer voor NL want ik moet wel de spullen apart houden die ik nodig heb (en dus niet inpakken voor de verhuizing) Die koffer moet ook al klaar zijn voordat we naar Balikesir vertrekken voor het feest want bij terugkomst is daar geen tijd voor. (We komen de 3e terug en de reis duurt ongeveer 14 uur. En de 4e om 5u in de ochtend vertrekt mijn vliegtuig al en moet natuurlijk ook op tijd van te voren aanwezig zijn. De reis naar het vliegveld duurt ongeveer een uur dus we verliezen die dagen veel tijd met reizen)

Ook loopt het seizoen op zijn einde. Dit is de laatste maand dat we duiken. Momenteel hebben enkele landen weer (school)vakantie dus het is druk in het hotel. Op het duikcentrum niet heel erg. Zo om de dag zitten we vol. (Gisteren bijvoorbeeld niets maar vandaag weer 3 duiken)

Ik duik niet meer want daar is het voor mij nu wel te koud voor. IN het water is het perfect maar zodra je er uit komt bevries ik al zowat. De zon is heet maar de wind is fris (en aan zee als je nat bent dus heel koud) dus ik richt me thuis maar op het inpakken. Hier is het nu 28 graden maar zit al met sokken en lange trainingsbroek aan :) Dat wordt nog wat in Nederland :D (Al denk ik dat het dan wel anders is. Heb dan tenminste lekkere winterkleding aan haha)

We kunnen pas echt beginnen met het opslaan van onze spullen en het afbouwen van het duikcentrum wanneer ik in NL ben. Grotendeels zal het dus op Sinan aankomen.

Verder moet ik wanneer ik in NL ben ook een aantal zaken regelen zoals het legaliseren van ons huwelijk. Daarvoor moeten we ook nog even kijken en naar het gemeentehuis voor zover ik het begrepen had.

En wanneer ik weer terug kom uit Nederland, gaan we natuurlijk weer op zoek naar een woning voor ons! Het is de planning om nu voor een woning te gaan waar we echt lang kunnen blijven (met het oog op de toekomst) dus ik hoop dat het gaat lukken. Eerst zal ik dus ook bij Nihat terecht komen. Nouja. We hebben tenminste een dak boven ons hoofd. Dat is al heel wat ;)

Jammer genoeg ben ik nog steeds niet helemaal beter. Het ziekzijn verloopt echt met ups en downs. Denk ik dat het net beter gaat, zak ik weer terug en loop ik weer enorm te snotteren met koorts. Rustig aan doen is er echter niet bij! Het huisraad ligt geduldig op me te wachten dus ik ga nu maar eens aan de slag!



  • 11 Oktober 2010 - 08:40

    Helga:

    Succes met inpakken!
    En dat huis waar je een tijdje geleden over schreef gaat niks voor jullie worden dus?

  • 11 Oktober 2010 - 09:37

    Olga:

    Pff, zo komt er in een keer heel wat op jullie af! Al die overwegingen/ planningen!
    Zou wel fijn zijn als jullie straks een huis hebben waar je langer kunt blijven en idd. verder plannen! Want die onzekerheid is ook niet zo fijn.

    En als ik het zo af en toe lees kom je in Nederland ook niet aan je rust toe!
    Legaliseren, familie/ vrienden bezoeken/ werken! Nou, ik hoop dat je het wel ziet zitten.
    Heel veel sterkte en hopelijk gauw beter! Zou niet fijn zijn als je op je feest nog niet lekker bent!
    Liefs, Olga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 485
Totaal aantal bezoekers 350610

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: