Stressvolle week - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Stressvolle week - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Stressvolle week

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

13 Maart 2011 | Turkije, Side

Voor ik begin over de stressvolle week die er aankomt zal ik eerst vertellen over afgelopen week.

Die was goed! We zijn nu op een paar spullen na helemaal verhuisd. We hebben een bankstel, een kleed en de keukenkastjes zijn ingeruimd. Ook kregen we onverwacht gordijnen van de eigenaar. En hoewel ze geen licht tegenhouden zijn we er toch blij mee, dan kunnen we de pottenkijkers buiten houden. Verder moeten we nog wel steeds een kledingkast hebben. En een tv kast en nog wat meer opbergruimte voor in de keuken. Het is nog steeds een enorme rommel omdat we niets kwijt kunnen. Maar het zitgedeelte begint zowaar wat te worden dus ik ben tevreden voor nu.

De Turkse lessen gaan ook goed. Ik heb er veel plezier in en verheug me iedere keer weer op de volgende les!!

Ook heb ik voor het eerst bezoek gehad in MIJN huis sinds ik in Turkije woon. Je kan je dus wel voorstellen dat ik lichtelijk nerveus was toen vandaag Mayra langs kwam. En dan doe ik ook nog eens iets ontzettend stoms. Ik versliep me waardoor arme Mayra een tijdje buiten heeft staan wachten. Mijn wekker is meerdere keren afgegaan en Mayra heeft me meerdere keren gebeld maar ik heb het allemaal niet gehoord. Heel heel heel erg dom van me. Vind het echt heel erg!! Maar gelukkig heeft ze mij vergeven, de lieverd :)

Het was een ontzettende leuke dag en de tijd vloog voorbij! Volgende week is ze jarig en dan ga ik gezellig weer bij haar langs!! Ik ben blij dat ik me hier op kan verheugen want komende week zal ook een heel stressvolle week worden.

Komende maandag gaat Sinan naar het hotel om te praten met de hotelmanager. Dit is een ontzettend belangrijk gesprek. Ons leven hangt er echt vanaf!! Als we toestemming krijgen kunnen we direct aan de gang. Zo niet, dan moeten we wat anders verzinnen.

Maar toch is dit niet het meest stressvolle moet ik zeggen. We moeten komende week ook naar Balikesir. Weer een lange busreis, en een paar dagen later weer terug. Sinan zijn moeder had hele zware griep maar is er wel weer bovenop. Zijn oma echter ligt nu in het ziekenhuis. Hoe het er nu precies voor staat is niet heel duidelijk. Ten eerste omdat Turken nu eenmaal snel naar het ziekenhuis gaan als ze wat hebben (anders dan de zelfdokterende Nederlander). Wie weet is het gewoon om haar in de gaten te houden wegens haar leeftijd. Wie weet is het omdat ze last heeft van haar bronchiën. Wie weet is ze in levensgevaar. Dat weten we niet. En die informatie krijgen is blijkbaar ook vrij moeilijk!! Het ziekenhuis laat niet veel los. Wat het ook is, als een vrouw met hoge leeftijd in het ziekenhuis beland dan is het voor Sinan en mij reden genoeg om bezorgd te zijn en in ieder geval even langs te gaan om te kijken hoe het er voor staat. Nu hebben we er ook de tijd nog voor. Straks wanneer we beide weer 7 dagen per week, 12 uur per dag werken niet meer!!

Dus, wanneer we precies gaan weten we nog niet. Misschien dinsdag, misschien vrijdag. We kijken ook wat het beste uitkomt met mijn Turkse lessen zodat ik niet teveel zal missen. (Dat zou in dit geval dan de vrijdag zijn omdat we in het weekend geen les hebben)

Anyway. Hoewel we ons wel wat zorgen maken over de gezondheid van oma, is er nu nog niet echt reden toe. We weten feitelijk niets dus we wachten het maar af. Uiteraard zal ik er meer over vertellen wanneer ik het weet!



  • 13 Maart 2011 - 09:03

    Meta:

    ik heb je een berichtje gestuurd maar volgend mij helemaal verkeerd,een fijne zondag.en sterkte met alles en beterschap met jullie oma.

  • 13 Maart 2011 - 09:43

    Mayra:

    Hoi lieverd!
    Jaja heb je vergeven haha!

    Enne oma is natuurlijk belangrijker ;) dus als het moet, halen we de dinsdag gewoon in, samen met willie ofzo ;)

    Dikke kusss

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 409
Totaal aantal bezoekers 350676

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: