Misschien even geen i-net - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Misschien even geen i-net - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Misschien even geen i-net

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

13 Oktober 2010 | Turkije, Side

Vanavond slapen we nog in ons oude huis maar morgen kan dat anders zijn. Dat ligt er aan hoe snel we alles ingepakt hebben. Hoewel het niet zo bijzonder veel is schiet het niet echt op. Ik ben ziek en neem dus regelmatig een pauze. En Sinan was vandaag de deur uit om het e.e.a. te regelen.

De uitnodigingen voor ons feest zijn nu helemaal rond en krijgen we vrijdag.

Sinan is bij het gemeentehuis langs geweest voor een aantal papieren om ons huwelijk te kunnen legaliseren in NL. Achteraf bleken we nog een papiertje te missen dus morgen moet hij weer even langs.

Ook moest hij vandaag langs de werkplaats waar de motor van onze boot ligt. Ze hebben hem voor het eerst gestart om te kijken hoe de reparaties verlopen zijn. Goed nieuws: De motor doet het!! :D Minder goed nieuws: Hij valt ook regelmatig weer uit dus helemaal goed is het nog niet. Maar dat komt wel.

Verder had ik Sinan met een boodschappen lijstje de deur uitgestuurd. Ik wilde enorm graag neusspray en hijzelf heeft een koortslip dus ik eiste dat hij daat creme voor zou halen. (Want zal je net zien dat het nog niet weg is op ons feest. Staat ie met een dikke lip op de foto hehe) (En ik nog met de sporen van het ziekzijn. Al hoop ik het niet)

Ook wilde ik dat hij plastic borden, vorken, lepels en messen zou halen want dan kon ik ons bestek in ieder geval inpakken.

Maar toen hij thuis kwam had hij alleen brood mee genomen. (Waar we nu een overschot van hebben omdat we die gisteren ook al gehaald hadden. Ons denken loopt echter zo over dat we dat beide alweer vergeten waren :D) De rest had hij dus niet. (Op de papieren na dan)

Dus zijn we samen nog een keer de deur uit gegaan om dat te halen en om nog 2 extra dozen mee te nemen voor onze spullen.

Nu zijn we op onze vriend Nihat aan het wachten. Hij komt wat we al ingepakt hebben ophalen. Een deel gaat naar zijn huis (Het deel wat regelmatig gebruikt zal worden door Sinan) En het andere deel zal opgeslagen worden in het huis van Emrah en Mohira.

Morgen gaan we waarschijnlijk slapen in het logman. (appartement wat wij ter beschikking stellen aan de jongens die bij ons op t duikcentrum werken. Die zijn echter alweer naar huis dus kunnen wij er slapen) Daar is alleen geen internet en geen TV dus als we er heen gaan kn het zijn dat ik even een tijdje niet online ben. Misschien dat we naar een internetcafe gaan maar hoe alles loopt is nog niet zeker.

Mijn koffer voor NL is trouwens al bijna klaar, nu we toch in moeten pakken maak ik dat ook meteen maar gereed.

Oja, ik heb ook nog een kaartje van Anna ontvangen welke ze verstuurd had in oktober 2009. die is dus wel eventjes onderweg geweest :D

Helaas ga ik niet met Mayra de stad in zoals we gepland hadden voor morgen. Zij kan niet en ik red het nu ook echt niet met al deze ontwikkelingen. Daarnaast ook eerst maar zorgen dat ik weer beter word. Ik zou niet ziek willen zijn op ons feest!


  • 13 Oktober 2010 - 18:37

    Mayra:

    Ach moppie, weer niet lekker :( Het is ook allemaal wel een beetje teveel op het moment he..rustig aan en heel veel beterschap! En hopelijk gaat het alsnog lukken om op tijd samen even de stad in te gaan ;)

    Hele dikke knuffel xxx

  • 14 Oktober 2010 - 05:45

    Essie:

    Nou meid het gaat weer op zijn turks ;-) Gelukkig heb je allemaal mensen om je heen die je helpen meid!!! Als ik je niet meer online spreek knap snel op en maak een mooie dag van je huwelijks feest dikke kus en knuffel!!!

  • 14 Oktober 2010 - 06:44

    Olga:

    Hoi Sinan en Geesje,

    Dan wens ik jullie alvast een hele fijne huwelijksfeest!! Geniet ervan en ik hoop dat je dan ook opgeknapt bent!
    Ik doe het maar alvast zo want straks zie je het niet meer!

    Heel veel sterkte en ik hoop dat ik dus gauw zie en spreek!

    Liefs, Olga

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 518
Totaal aantal bezoekers 350623

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: