Weer een dagje verder - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Weer een dagje verder - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Weer een dagje verder

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

14 Oktober 2010 | Turkije, Side

Hee mensen met ''even geen i-net'' bedoelde ik niet dat ik niet meer online zal zijn tot ik naar NL ga hoor! Maar tot we bij Nihat ingetrokken zijn natuurlijk (komende Maandag) Nihat heeft wel gewoon internet in huis. Maar in het appt. waar we vanavond waarschijnlijk naar toe gaan niet.

Maar goed. Vandaag nog wel internet ;)

Nihat is gisteren niet gekomen om onze spullen te halen. Dat doet hij vanavond. (Gaat dus inderdaad weer lekker op zijn Turks ;))

En mijn lieve man is alweer gevlogen. Ik heb het idee dat hij het huis een beetje ontvlucht om niet in te hoeven pakken. Maar zo werkt dat natuurlijk niet. Ik begrijp dat hij nog wel het e.e.a. te doen heeft op de duikschool maar gisteren was hij ook al de hele dag weg (En zo bijzonder veel hoefte hij nu ook weer niet te doen) en eenmaal thuis heeft hij niets uitgevoerd! (En ik dus ook niet, ben niet gek natuurlijk. Het zat me wel gebakken)

Vandaag ga ik wel verder met mijn spullen maar de rest mag echt mijn mannetje gaan doen. Ik zal wat werkjes voor hem bewaren :D

Momenteel voel ik me wel stukken beter maar dat heb ik wel vaker gehad de laatste dagen. Het ziekzijn verloopt met ups en downs. Momenteel zit in een 'up' dus laat ik er maar even gebruik van maken en mijn koffer verder inpakken onder het genot van de nederlandse radio ;)

Waar ik overigens enorm veel reclame op hoor in plaats van muziek! Dus ik denk dat het niet lang duurt voor ik weer doorschakel naar mijn favoriete Turkse muziekzender Powertürk! Ik luister natuurlijk geen radio om alleen maar reclame te horen..

Vandaag verheug ik me trouwens ook erg naar Nederland. Ik zag net op internet een aantal foto's van Nederland vanuit de lucht en ik verbaasde me er over hoe plat en klein dat landje eigenlijk is :D

Ik verheug me er wel op om lekker op de bank Nederlandse TV te kijken met een dikke trui aan, kat op schoot, en mijn buikje vol van Nederlandse winterkost :) En om vrienden en familie weer te zien en leuke dingen te doen samen, om lekker bij te kletsen!

Maar ook zal ik mijn schattie enorm missen.. Sinan praat er normaal niet zo heel veel over maar gisteren liet hij toch wel vallen dat hij tegen mijn vertrek op ziet en me mij ook enorm zal missen. Dat warmt mijn hart :)



  • 14 Oktober 2010 - 12:56

    Mayra:

    Hahah luie kerel hoor :P
    Nee Can liet mij ook het meeste inpakken terwijl hij werkte hoor, maargoed :P

    Kan me voorstellen dat je zin hebt om weer naar NL te gaan, maar tegelijkertijd je mannetje gaat missen..BLijft helaas he :(

    Enne mijn favo radiozender is Fenomen haha :D heerlijk :D

    xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 462
Totaal aantal bezoekers 350606

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: