Morgen verhuizen - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Morgen verhuizen - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Morgen verhuizen

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

15 Oktober 2010 | Turkije, Side

De laatste was zit in de wasmachine en de woning is op een paar dozen na bijna leeg. Hier en daar liggen nog wat laatste inpak-rommeltjes of spullen waarvan ik nog niet weet wat ik er mee aan moet.

Nihat verschoof de afspraak steeds dus Emrah is eerder op de avond met een busje gekomen en heeft alles wat mee kon alvast opgehaald en bij hem opgeslagen. Het was even extra haasten allemaal want vandaag kregen we te horen dat we morgen middeg weg moeten zijn. Dat was dus weer even minder leuk maar nu alles bijna klaar is geeft dat wel ietsje meer rust.

Vandaag zijn we even naar de duikschool geweest om weer het e.e.a. aan de boot te repareren. Daarna door naar Manavgat om te kijken hoe het met onze uitnodigingen staat (die we dus vandaag op konden halen..)

Bleek dat ze nog niet klaar waren dus morgen om 4u mogen we nog een keer terugkomen! Daarna zijn we naar het gemeentehuis geweest om nog een formulier op te halen zodat we ons huwelijk kunnen laten legaliseren. Deze was ik vergeten :)

Om ook even te kunnen genieten in deze moeilijke tijden zijn we met een hapje eten het park door gegaan. Even lekker genieten samen.

Vanaf morgen zijn we dus enkele dagen 'dakloos' gezien we vanaf maandag pas bij Nihat terecht kunnen. Dat wordt dus toch nog slapen in het logman waar geen internet en tv is.. Dit zal voor nu dus mijn laatste berichtje zijn. (Tenzij we tussendoor nog naar een internetcafe gaan ofzo, maar dat weten we nog niet)

Groetjes en tot snel. X

• 15 Oktober 2010 - 18:45

Mayra:

Vervelend, morgen al dr uit en in het logement moeten slapen..maargoed allang fijn dat je uberhaupt in het logement terecht kunt natuurlijk ;) (maar was je echt zonder slaapadres hadden jullie of course ook hier kunnen komen hoor ;) )

succes met de laatste dingetjes mop! En balen die kaarten weer een dag later..hopelijk morgen dan wel écht!

xx