Morgen verhuizen - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu Morgen verhuizen - Reisverslag uit Side, Turkije van Gee Şenat - WaarBenJij.nu

Morgen verhuizen

Door: DigiGee

Blijf op de hoogte en volg Gee

15 Oktober 2010 | Turkije, Side

De laatste was zit in de wasmachine en de woning is op een paar dozen na bijna leeg. Hier en daar liggen nog wat laatste inpak-rommeltjes of spullen waarvan ik nog niet weet wat ik er mee aan moet.

Nihat verschoof de afspraak steeds dus Emrah is eerder op de avond met een busje gekomen en heeft alles wat mee kon alvast opgehaald en bij hem opgeslagen. Het was even extra haasten allemaal want vandaag kregen we te horen dat we morgen middeg weg moeten zijn. Dat was dus weer even minder leuk maar nu alles bijna klaar is geeft dat wel ietsje meer rust.

Vandaag zijn we even naar de duikschool geweest om weer het e.e.a. aan de boot te repareren. Daarna door naar Manavgat om te kijken hoe het met onze uitnodigingen staat (die we dus vandaag op konden halen..)

Bleek dat ze nog niet klaar waren dus morgen om 4u mogen we nog een keer terugkomen! Daarna zijn we naar het gemeentehuis geweest om nog een formulier op te halen zodat we ons huwelijk kunnen laten legaliseren. Deze was ik vergeten :)

Om ook even te kunnen genieten in deze moeilijke tijden zijn we met een hapje eten het park door gegaan. Even lekker genieten samen.

Vanaf morgen zijn we dus enkele dagen 'dakloos' gezien we vanaf maandag pas bij Nihat terecht kunnen. Dat wordt dus toch nog slapen in het logman waar geen internet en tv is.. Dit zal voor nu dus mijn laatste berichtje zijn. (Tenzij we tussendoor nog naar een internetcafe gaan ofzo, maar dat weten we nog niet)

Groetjes en tot snel. X

  • 15 Oktober 2010 - 18:45

    Mayra:

    Vervelend, morgen al dr uit en in het logement moeten slapen..maargoed allang fijn dat je uberhaupt in het logement terecht kunt natuurlijk ;) (maar was je echt zonder slaapadres hadden jullie of course ook hier kunnen komen hoor ;) )

    succes met de laatste dingetjes mop! En balen die kaarten weer een dag later..hopelijk morgen dan wel écht!

    xx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Gee

Ik kan me niet voorstellen dat mijn leven heel interessant is om te volgen, maar ik hou van schrijven en deel mijn ervaringen graag met anderen. Het is een heerlijke uitlaatklep. Een mooie plek waar ik mijn gedachten kan deponeren wanneer ik door de creatieve overuren van mijn brein weer eens niet kan slapen ;) Dit weblog is daarom een grote steun voor mij. En de mensen die mij volgen eveneens. Bedankt daarvoor! :D xxx Gee

Actief sinds 01 Sept. 2009
Verslag gelezen: 527
Totaal aantal bezoekers 350616

Voorgaande reizen:

02 Februari 2013 - 31 December 2013

Gee in Turkije 2013

27 November 2012 - 02 Februari 2013

Werkvakantie eind 2012/ begin 2013

02 Februari 2012 - 27 November 2012

Gee in Turkije 2012

07 Juni 2011 - 02 Februari 2012

Half jaartje Nederland

10 November 2011 - 04 December 2011

Sinan voor het eerst in Nederland

29 Januari 2011 - 06 Juni 2011

Gee in Turkije 2011

04 November 2010 - 29 Januari 2011

3 maanden Nederland

31 Oktober 2009 - 31 Oktober 2010

Gee in Türkiye! Het eerste jaar..

15 Augustus 2009 - 30 Oktober 2009

Gee naar Türkiye! Voorbereiden..

Landen bezocht: